Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een mal? Hoe maak je een balsa neus in een mal?Hierna wil ik een mal gaan maken voor het neusje, ik weet nu hoe die worden moet
Bruno,Een mal? Hoe maak je een balsa neus in een mal?
Kweenie... Volgens mij is het uit wat balsa plaat en blok in mekaar plakken en daar vervolgens de neus uit beeldhouwen toch echt veel simpeler.Kappie... Ehhhh... Je kan ook, als vacumeren niet echt om de hoek gaat, de kap uit epoxy optrekken? Maak je eerst de plug, superstrak, die werk je mooi strak af, desnoods met details.
En maak je vochtwerend en superglad met G4, gepolijst, en dan maak je de matrijs tweedelig uit gips of wederom gewapend epoxy. Veel werk, maar het is te doen. Epoxy is thans goedkoper dan bruislijm bij de bouwmarkt, maar ja, die zijn al jaren het spoor bijster...
En anders moet je ook een vacumeer constructie gaan opzetten, ook veel werk en tijd.
Gr Bas
Kweenie... Volgens mij is het uit wat balsa plaat en blok in mekaar plakken en daar vervolgens de neus uit beeldhouwen toch echt veel simpeler.
Eerst ga ik Poeej-veertig-eej doen, heb ik mezeluf beloofd![]()
.
Stel in principe niet veel voor: