TA-06

Laatst bewerkt door een moderator:
O dan is hij heel wat goedkoper dan ik gehoord had, excuses;)
En over die hop ups.. Een xray t3r is een goede auto uit de zelfde prijsklasse zonder die "hop ups"
Hop ups zeggen mij niet zo veel.. Het gaat er meer om hoe je auto is zonder aan die dure en nog meer bijkomende hop ups te denken..
Ben benieuwd of er in een ta06 naar verloop van tijd veel speling komt.
Of dat je alles snel "dol" draait
Zoals bij de ta05..
Zijn er al mensen bij clubs in Nederland met een ta06?
En hoe doet hij het tegenover concurrenten als de t3r?
Groeten

om eerlijk te zijn: "ik heb hem gister avond besteld"
er komt zeker een bouw verslag van, ik heb meteen de titanium schroeven er bij genomen (omdat ik de standaard niet fijn vond met de kruis kop) en een front one way ;)
over +/- 2 weken heb ik hem binnen...

Ervaringen zullen er nog bitterweinig zijn. Wat ik wel al kan zien is dat dit chassis enorm is afgeleid van de FF03Pro!
De wagen zal zeker niet verkeerd rijden.
Van het doldraaiien van schroeven zal wrs zo wel blijven tamiya plastic he ;)

O dan is hij heel wat goedkoper dan ik gehoord had, excuses;)
En over die hop ups.. Een xray t3r is een goede auto uit de zelfde prijsklasse zonder die "hop ups"
Hop ups zeggen mij niet zo veel.. Het gaat er meer om hoe je auto is zonder aan die dure en nog meer bijkomende hop ups te denken..
Ben benieuwd of er in een ta06 naar verloop van tijd veel speling komt.
Of dat je alles snel "dol" draait
Zoals bij de ta05..
Zijn er al mensen bij clubs in Nederland met een ta06?
En hoe doet hij het tegenover concurrenten als de t3r?
Groeten

Klopt, hop-ups zijn dan ook erg duur, je hoeft er niet teveel te kopen om aan de prijs van een TRF te komen. Maar sommige hop-ups zijn wel zeer nuttig.
Succes met je auto, Amateur, ik kijk al uit naar het bouwverslag :D

wat zijn een beetje de up to date ESC en motoren in het elektro gebeuren?
ik zoek nog een setje, maar weet niet echt wat goed is...

waarom zo weinig turns als ik vragen mag?
ik zie een: Tekin FXR Pro Brushed Electronic Speed Control voor 120 dollar en dan nog een motor...

Laatst bewerkt:
Je zegt het zelf al, brushed.. Niet doen dus
17.5t gaat hard zat zeker op kleinere banen

ja k lees ook net dat het de brushed versie is :rolleyes:
mijn laaste bl set was een LRP competitie esc met een X11 (6.5T) (was toen gloed nieuw)
dacht zelf aan een 10.5 of een 8.5 turns voor de TA-06

edit: ik zag net wat filmpjes van de 17.5, snel genoeg voor mij voor het grippen
toch wil ik de TA-06 aan een drift test onderwerpen, red ik dit met die 17.5t?

Laatst bewerkt:
ja k lees ook net dat het de brushed versie is :rolleyes:
mijn laaste bl set was een LRP competitie esc met een X11 (6.5T) (was toen gloed nieuw)
dacht zelf aan een 10.5 of een 8.5 turns voor de TA-06

edit: ik zag net wat filmpjes van de 17.5, snel genoeg voor mij voor het grippen
toch wil ik de TA-06 aan een drift test onderwerpen, red ik dit met die 17.5t?

17.5T is zeker hard zat voor te grippen. Voor te driften heeft die te weinig pit onderin vrees ik.

Ik heb nu zelf gm lrp en hobbyking qua brushless, lrp wordt veel te snel warm vind ik..
Gm is mijn favoriet! Gm genius 80r kan je voor €60 kopen en de motoren zijn van goede kwaliteit!(even pb sturen waar te koop voor die prijs als je het wil weten;))
Dit is puur mijn persoonlijke mening, je hebt ook genoeg mensen die zweren bij lrp,speedpassion,tekin enz

ik kijk nog wel even wat ik haal. ik denk een 17.5 en een 10.5 van speed passion met de regelaar die is aanbevolen ;)

edit: de hobby wing en de speed passion motoren zijn heel open, geen problemen met vuil?

Laatst bewerkt:
ik kijk nog wel even wat ik haal. ik denk een 17.5 en een 10.5 van speed passion met de regelaar die is aanbevolen ;)

edit: de hobby wing en de speed passion motoren zijn heel open, geen problemen met vuil?

je gaat toch niet offroaden met die ta06?:rolleyes:

Ik rijdt enkel op circuits maar eigenlijk nooit last van gehad.

je gaat toch niet offroaden met die ta06?:rolleyes:

Ik rijdt enkel op circuits maar eigenlijk nooit last van gehad.

ik was niet van plan om mijn TA-06 de zandbak in te sturen eigenlijk :rolleyes:
maar je weet maar nooit hé :wink:

als het financieel mee zit kan ik dit weekend de ESC halen en de 17,5T motor (de 10.5 moet maar even wachten)
ik zal de TA-06 als het mee zit testen in gouda (ben de naam van de baan kwijt)

Back