Tamiya 3 assige koelwagen.

Aangezien ik nog steeds aan het wachten ben op de bestelde onderdelen en belettering begon ik me toch te vervelen :Fade-color
Dus vanmorgen ben ik me eens gaan proberen een ledstrip aan de onderzijde van de trailer te plaatsen en ik vind het best wel gaaf.
Veel kleuren en lichtsterkte zijn mogelijk.
full

full
Ikzelf hou niet zo van die felle kleuren maar die bovenste lijkt veel op de verlichting van de Actros dus die combinatie staat wel mooi.
Nu hopen dat komende week de onderdelen binnen komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die ledverlichting had ik eigenlijk voor de lol erop gezet omdat ik me verveelde en niet verder kon omdat de onderdelen nog niet binnen waren.
Maar uiteindelijk vond ik het ook nog mooi, trouwens zal het alleen maar leuk zijn als hij rond rijdt en anders is dan andere trailers. :confused:
Morgen kan ik de stickers eindelijk bij de drukkerij ophalen en kan ik weer wat verder.

Hehe eindelijk de stickers.
full
Na een uurtjes passen, meten en plakken heb ik 1 zijkant klaar.
full
full

Achteraf heb ik spijt dat ik op de cabine die streep boven het raam zwart heb gemaakt.
Ik heb geprobeerd om de sticker over die streep te laten lopen maar dan kwam de onderste streep op de trailer te laag.
Maarja, je kunt niet alles hebben.
Nu de velgen nog en een mooie lampenbeugel en dan kan ik beginnen na te denken over mijn volgend project.:rolleyes:

Ja Randy, ik vind hem ook echt mooi, alleen zie je steeds iets wat anders kan of verbeterd kan worden.

Jan Hendrik...... Haha nee, ik heb dezelfde velgen besteld als op de truck dus die band komt er spoedig op.

het klopt, zelf ben je niet gauw tevreden, maar ik vind het iig een pracht combinatie geworden, mooi dat de striping door loopt op de truck

Hoi Boi, Aangezien ik nieuwe velgen besteld heb met banden heb ik de originele banden al op de reservewielen zitten. Vandaar dat er geen banden opzitten.
Ik hoop deze week toch eindelijk eens de velgen binnen te krijgen.

full
Hehe, eindelijk de velgen ontvangen.

Gespoten en gemonteerd, nu nog de spatborden op de juiste plaats brengen en dan beginnen aan mijn Knight Hauler. Deze ga ik geheel opnieuw spuiten en wat dikker maken met de nodige aanpassingen, dieplader erachter bouwen met een mooi yacht erop wat uiteraard rc wordt.
Dus regen of niet, ik verveel me niet deze zomeravonden!!!

Back