Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ik heb enkele weken terug een Dark impact gekocht (als bouwpakket), om er voor de recreatie mee te rijden. het is mijn eerste auto, tot nu toe ben ik zeer tevreden.
inmiddels staat hij in elkaar, is hij rijklaar. ik heb er al een paar keer mee gereden.
toch heb ik nog een paar vragen:
1. zowel de schokdempers voor als achter zijn in verschillende standen te zetten. maar wat is de invloed van de hoek op het rijgedrag? dit kan ik natuurlijk ook zelf experimenteren, maar mss kan iemand hier zo antwoord op geven.
2. op het bijgeleverde stickervel zitten blauwe ruiten. ik heb mijn kap donkergrijs (gunmetal) gespoten. met blauwe ruiten is dit ultra-lelijk, zijn er ook zwarte stickers te koop?
3. is er een logische plek om de aan/uit schakelaar te monteren en ergens aan vast te schroeven (dubbelzijdig tape blijft niet zitten)?
groet,
DJK
ik heb ff een vraagje aan imprezapino:
heb je de regelaar en de motor al in gebouwd? en hoe rijd het? ik ben zelf ook aan het kijken voor dat setje van ezrun.
ik heb ff een vraagje aan imprezapino:
heb je de regelaar en de motor al in gebouwd? en hoe rijd het? ik ben zelf ook aan het kijken voor dat setje van ezrun.
Ik heb de auto ondertussen een week of twee binnen.
Alles ingebouwd met de stalen diffs van 3 Racing en de slipperclutch van Tamiya.
Als extra een body van de keen Hawk besteld. De doet nu dienst als binnenbody en houd het meeste vuil uit de auto !!!
Tja: De Ezrun 9T set. Wat een geweldIn een woord geweldig
Ik heb vanmiddag 4 accu's leeggereden en alles blijf heel. Met de gemonteerde hop-up's houd de DF-03RA zich prima
Als ik een nadeel van deze auto moet verzinnen weet ik er maar een: De rally blok banden van Tamiya slijten flink maar dat heb ik er voor over.
Kortom: DF-03(RA) met de Ezrun 9T set van 55 euro is een geweldige combo
Hier de foto's van mijn auto na de eerste 4 accu's. alleen met een oude Subaru body want de nieuwe houd ik voor show.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()