Tamiya Nieuws 2022

Discussie in 'Model truckers' gestart door Marceline, 6 dec 2021.

1. Leon1965

Leon1965

Lid geworden:
    21 jul 2019
    519 € bij wetronic...

2. trialrolf

trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Maar het hele bedrag vooruit betalen heb ik altijd een beetje moeite mee als niet vaststaat wanneer hij uitgeleverd gaat worden....Maar hypothetisch probleem voor mij hoor want ik bestel hem niet..... Er komen heel veel oude Scania's op de markt nu en ook cabines van XC Rally Raid.

Denk dat ie eind van het jaar/volgens jaar wel weer iets goedkoper is.....hoop ik tenminste

Schots en Scheef en VOLVO FH 16 750 vinden dit leuk.
  3. Mark300

Mark300

Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Bij de betreffende aanbieder van €519 durf ik hem wel volledig vooraf te betalen.

Niet bij Modelbouwer1362948281030 op Marktplaats die 2 dagen actief is

Leon1965, Cheeta, trialrolf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Cheeta

Cheeta Forum veteraan

Lid geworden:
    8 jul 2003
    Het is ook mogelijk om hem achteraf te betalen alleen sta je dan wel op een reservelijst de mensen die vooruit betalen gaan daarin voor helaas doordat we in het verleden merkte dat mensen niet afzegde en wij twee weken voorraad vast hielden wat niet werd opgehaald maar ondertussen wel klanten nee moesten verkopern terwijl we er nog meer dan 10 hadden liggen voor klanten die uiteindelijk niet kwamen.

Ook dit keer hebben we echt groot ingekocht met 100 stuks maar al meer dan de helft is verkocht de vraag naar dit model is echt extreem groot. Na deze 100 stuks is het onduidelijk wanneer er meer gaan komen. Ook de eerste zending is nog niet geheel duidelijk doordat de fabriek van tamiya getroffen is door een storm in januari dus zelfs tamiya weet nog geen exacte planning maar verwachting is april/mei dit keer uitgaande dat er een aantal weken vertraging door de schade zal zijn.

ozy, trialrolf, Mark300 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008
    Nieuw : 2022
    SCANIA 770 S

Deel Deze Pagina