Team Associated SC10 4X4

In het filmpje zie je in het midden een cover over de gehele auto lopen, daarin zit de belt.
Zoals bij on road electro autos, belt-drive dus.
P.s. ik heb het ook maar op een buitenlands forum gelezen, maar het klopt wel!

shit de link werkt dus niet meer.
Er stond dus een filmpje op rc car action, over de nieuwe asso.
Hij heet dus SC10 4 wheel drive.
iemand had het chassis en zat uit te leggen wat allemaal de voordelen waren en zo duurde misschien 3 minuten, maar het filmpje is inmiddels weggehaald, beetje vreemd.
Misschien mocht het niet van Asso?
ik weet het niet.
Het chassis was meer een soort van sandwich constructie van plastic, zag er erg "clean" uit zonder uitstekende delen en bijna alle schroeven zaten van de bovenkant.

sc104x41.jpg
Toch nog wat plaatjes gevonden uit het filmpje
sc104x4.jpg

Ziet er goed uit, kan niet wachten om de auto te bestellen.:cool:
Thanks voor het plaatje Gies. Op rctech staan er meer.. nu wachten op het officiële bericht.

Laatst bewerkt:
Weer te laat...

Sorry everyone, another media publication got a bit upset about the rather large leak flood of Associated SC10 4x4 video/pictures, and since we try our best to not upset people but provide quality content to our visitors we decided it might be best to help them out a bit
If you can't hold out for the official release which may prove somewhat of an anticlimax now have a look over at RC Tech or other forums... have a good weekend.

Ben dus even naar RC Tech gegaan en daar staan de foto's gelukkig wel, heb ze maar meteen opgeslagen en zelf weer online gezet voordat ze weer weg zijn :rolleyes:

1170318927_ChL2c-O.jpg

sc1044_4.jpg

1170318977_MjDis-O.jpg

1170318982_xUgjW-O.jpg

1170318923_Nt3qC-O.jpg

1170318911_6PaFb-O.jpg

1170318874_YXXnC-O.jpg

en een video

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze 'm dan maar wel in een EU uitvoering op de markt brengen. Niet dat geklooi met al die amerikaanse maat boutjes en schroeven.

Ik vind dat chassis uit 3 delen aan de onderkant maar een vuil verzameling........ En waar is die zwarte draad die uitkomt midden op de motor voor??? :confused:

Dat is de sensorkabel, het is een sensored motor/esc setje.
Binnenkort krijg je natuurlijk ook filmpjes te zien dat ie rijdt, alleen geeft dat een vertekend beeld omdat ze natuurlijk hun profs laten rijden (Mayfield en Cavalery) en die rijden zo goed die zouden ons met een Nikko nog op een ronde zetten (bij wijze van spreken).

Dat is de sensorkabel, het is een sensored motor/esc setje.
Binnenkort krijg je natuurlijk ook filmpjes te zien dat ie rijdt, alleen geeft dat een vertekend beeld omdat ze natuurlijk hun profs laten rijden (Mayfield en Cavalery) en die rijden zo goed die zouden ons met een Nikko nog op een ronde zetten (bij wijze van spreken).
Bedankt Gies en ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Die promo filmpjes zien er altijd zo gelikt uit....... Dan valt het meestal tegen, out of the box.....

Dit ziet er een erg mooie wagen uit :D.

Ik weet niet zo zeker of er ruimte zal zijn voor een 3s lipo ?

Ik hoop wel dat die als bouwkit komt.

Zelf bouwen en zelf electronica kiezen is altijd leuker:)

bingo.. dit word em..
rustig afwachten tot hij hier is..
belt drive, motor placement e.d. of het een winner is weet ik niet. het is vernieuwend. Ik kies daarom deze boven de losi.

Laatst bewerkt:
ik wordt een beetje nerveus van al dat glimmend plastic. Is dat breekbaar?

overigens heeft diver het weer voormekaar als eerst een topic te starten over een nieuwe auto. :pc:

Back