Team Associated SC10 4X4

maar niemand die ervaring heeft met de RTR versie ?

gr Sander.

niet dat ik weet.

meestal geniet toch de voorkeur om geheel zelf je eigen electronica te kiezen in een auto

dat reedy 4 pool motortje ziet er erg castle-achtig uit, zal prima rijden denk ik, servo ken ik niet er regelaar ook niet

Laatst bewerkt:
2khchf.jpg

34sl3zp.jpg

2enw32d.jpg

Laatst bewerkt:
een aluminium mandje + een RVS schijfje gaan er voor zorgen dat ik voor mijn rear transmissie 2 stuks slipperpads kan gebruiken.

de slipper kan nu beter zijn werk doen i.c.m 550 motoren ( die hebben "te veel" koppel voor de huidige slipper met 1 pad.

2hyvuyf.jpg

15mnxps.jpg

Ik snap er niks van. Hoe is dat mandje verbonden met de aandrijflijn. Het lijkt nu net of hij los op het spur ligt. Is er een doorsnede tekening of montagehandleiding bijgeleverd?

Als je goed naar het mandje kijkt zie je volgens mij dat de onderkant (die dezelfde vorm en afmetingen heeft als een slipperpad) verdraaid staat op de bovenste kader (waarvan de binnenkant opnieuw dezelfde vorm en afmetingen heeft als een slipperpad).

Hierdoor past de onderkant van het mandje dus precies in de vorm van de spur (waar anders gewoon een slipperpad inligt).

Op zich volgens mij een goed idee, maar ik heb twijfels bij de wanddikten en dus de sterkte van het mandje. De tijd zal het bewijzen.

het mandje is compleet massief uit 1 stuk gefreesd, ik denk dat het met de stevigheid wel goed zit. men gebruikt dit al vanaf juni en ik heb nog niet ontdekt dat er 1 kapot is gegaan.

op de onderkant van het mandje zit idd dezelfde vorm als een slipperpad, dus het past zo in het spur.

Laatst bewerkt:
Hey Murky, deze optie kan je dus kopen? Ik dacht dat het een eigen ideetje was!

het is al vanaf juni op de markt, iemand in de USA maakt ze. de fabrieksrijders van AE rijden er inmiddels ook mee, ik neem aan tot dat AE zelf met een oplossing komt.

ik was 44 dollar incl shipping kwijt..

met al die bolkop schroefjes blijf je overal achterhaken en remt erg af.

je had beter een plakje lood aan de binnenkant op de bodem kunnen doen.

maar des al niet te min wel creatief

er is nu wel een FT versie van deze auto.
grootste veranderingen :

saddle conversie
chassis brace
nieuwe slipper
nieuwe stuurlink

Back