J
jaapschaap
Guest
Ik heb geen idee eigenlijk, opzich wel een belangrijk puntje hoewel ik bijna zeker weet dat die temp hoger is dan de krukas wordt
Volgens mij fikt het wel goed als je het aan steekt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom locktite gebruiken, bezorg je zelf een paar m3 veeringtjes.
Pak je boutje doe er een veerringtje op dan je revet en gewoon met de hand aandraaien, trilt niet meer los.
![]()
Afhankelijk van het merk is het misschien nog interressant om voor een krukas te kijken...
Misschien is er zelfs nog iemand die iets heeft liggen als je het merk en type ff noemt hier![]()
Slag is ongeveer 3 mm. Motor was helaas nog lang niet afgeschreven, nog geen 5 liter gelopen.
Heb een nieuwe motor besteld, die zal ik deze week monteren. En hopen op goed weer. Zodat deze ingereden kan worden.
Bedankt voor de reacties. Helaas moest er een nieuwe motor komen.
Gr Ferdy
Ik heb nog een force krukas liggen, hij is misschien de 18e al weg, maar als ik m dan nog heb, zal ik je wel ff een PB sturen, mag weg voor een prikkie(rij geen force meer)
Auto trilde inderdaad behoorlijk op het laatst, denk dat de krukas krom geslagen is toen de eerste x de clutchbell er af schoot. Want toen was het lager ook compleet verwoest.
Ben er idd mee naar de winkel geweest, al het mogelijke geprobeerd. Maar dat hielp helaas niets.
Toen met de winkel besloten om er een nieuwe motor voor te bestellen.
Hier zal ook een andere koppeling ed op komen en een (voor mij) nieuwe methode om de bell vast te zetten zonder dat je een schroef nodig bent.