the Wings Nistelrode , verzameltopic

Helaas worden de avonden met de dag korter, dus moeten we extra gebruik gaan maken van de betere middagen die er zijn. Zoals het er nu voorstaat word zondag een heeeelle mooie dag. Dat word morgen dus alles weer even in orde brengen en opladen zodat we zondag flink aan de bak kunnen! :D

Ik ben er ook, rond 15:00 uur denk ik.
Ben benieuwd naar je nieuwe, Elwin!

Ik kom met de gay-machine en de Laser, mits ik die laatste nog ff aan de praat krijg voor ik kom.

2x mid-air waarbij 1 total loss
1x low pass waarbij 1 vleugel op de grond achterbleef
1x buitenlanding
1x stall bij opstijgen, gevolgd door crash

De schade aan de bankrekening viel mee... RC-flymore heeft een aanbieding op zijn voorraad van 20%.

Hopelijk is dus volgende week de FS-40 al vervangen. Voorlopig dus maar de Tiger Arrow meenemen naar het veld. Is jammer, maar hij is kort gegaan zoals ie gevlogen werd, goed en hard...
De Skystar moet nog gefixed worden, maar dat moet ook wel goedkomen. Die schade viel wel mee.

En Erik, je bent dat kapote wiel nog vergeten op de Sbach. Was dat ding effe nerveus.. Was net zijn baasje.... ( toen dat ding los kwam werd ik ook enigsinds nerveus ;-) )

Erik? Elwin!
Volgens mij is de klap harder geweest dan je dacht...

Jammer van je kist. Misschien een reden om de Majestic vliegklaar te maken?

Erik? Elwin!
Volgens mij is de klap harder geweest dan je dacht...

Jammer van je kist. Misschien een reden om de Majestic vliegklaar te maken?

Majestic staat idd klaar, en heeft al gevlogen, maar die zal niet op die manier worden ingezet zoals de fourstar. Daar wordt nu de Tiger Arrow als vervanger ingezet....
De Majestic word mijn figuren trainer.

Back