the Wings Nistelrode , verzameltopic

e6unu6an.jpg

Net onze jurn z'n eerste vliegles gegeven! Hij deed het super, slechts een keer hoeven in te grijpen.!

Laatst bewerkt:
nauw, vroeg net aan mijn vader of hij me kon brengen maar hij gaat sporten :(
ik was net aan het kijken naar die dizzy bird, maar is die gemaakt van 3mm of 6mm depron?

De DB is van 3mm, dat is buigbaar. (staat op de tekening)
6mm wordt meestal gebruikt voor vleugels zonder profiel.

Depron is tegenwoordig vrij moeilijk verkrijgbaar.
Bij de Kwast in Oss verkopen ze 3 en 5 mm witte platen van 1x1m als Depron. Volgens mij is het Selitron, dat is vrijwel hetzelfde.
Depron is 3 of 6 mm in platen van 80x120cm.

Misschien kun je met iemand anders meerijden?
Ik ga niet van Oss via Boekel naar N'rode rijden.
Als iemand je naar Oss brengt en in N'rode ophaalt, kun je wel met mij meerijden.

heb zojuist mijn vliegtuigje vanaf ongeveer 50 meter hoogte recht in het wegdek geland ( het vliegtuig was niet meer te besturen ( maar ik had wel de speling eruit gehaald)
ik heb thuis nog iets van 15 platen ofzo aan 5mm depron liggen en zou het liefst dit gebruiken, zou dat kunnen inplaats van 3mm?

Van het weekend (zaterdag) voor het eerst gevlogen met een quad die ik samen met Rob heb gebouwd.
Met behoorlijk wat wild vloog hij heel stabiel.

[URL="
first quad first flight - YouTube[/URL]
[URL="
first quad second flight - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, de Tucan is klaar op het instellen van de uitslagen na.
Vanavond maiden!
Ik hoop dat er iemand is om mee te helpen met de uitslagen.

We hebben de maiden gezien Erik, een heel mooi toestel , vliegt zeer strak en rustig. En ja hoor, we hebben ook weer een crash mee gemaakt van Jan met zijn Texan Plane. Jammer dat er iets mis ging, dus die ging even de bossen opzoeken.

Gelukkig met een paar man even zijn vliegtuig netjes op gehaald. Volgende keer maar toch met een schuimpie gaan vliegen Jan ??

Mooi vliegbeeld idd Eric!
Leuke kist!
Onze jurn ook weer 3 vluchtjes gemaakt,
Komt goed, even uitvogelen hoe die 2 mx-12 hotts elkaar draadloos kunnen vinden....lest makkelijker

Mijn vrouw is net weg met de auto. Dus geen vervoer.
Mijn houten kist is nog niet aangepast aan de nieuwe heli, dus met de fiets gaat niet lukken.

Gezocht flight simulator

Hoi hoi wie kan mij helpen aan een flight simulator
ik heb een trix 600 helikopter
ik ben heelemaal nieuw hier mee
wie kan mij helpen hier mee het gaat er om dat ik mijn zender kan aan koppelen
dus graag compleet met kabel

WIE HEEFT ER NOG EEN OVER OF TE KOOP

met vriendelijke groet Marco alvast BEDANKT :D:p;)

Back