the Wings Nistelrode , verzameltopic

Johan, dank voor het melden, stomme fout. Is aangepast.
Frank, je hebt een PM.

Ik ben er vanavond misschien ook met de Piper Comanche, als ik mijn werk af krijg deze ochtend. Vanmiddag ga ik naar Delta Oss om te kijken op de warbird & scale meeting.

is het trouwens normaal om glasvezeltape met strijkijzer (of folieijzer) te verhitten zodat het beter plakt, als ik die tape op de zagi plak dan gaat dat er namelijk na een paar uur weer af.
en weet iemand hoe ik de zagi moet intapen? (volgens mij is er zo'n speciale manier om dat te doen maar ik kan hier op internet weinig over vinden (of ik zoek mischien verkeerd)

Tape hecht erg slecht op epp
Meestal wordt het epp eerst dun ingespoten met spuitlijm. Daarna hecht de tape prima.
How to Build a Zagi

was alweer leuk bij op het veld
alleen jammer dat volgens mij mijn accu al gedeeltelijk leeg was.
@evbragt, bedankt voor de link, kan ik als ik terug kom van vakantie verder gaan met de zagi!!:cool:
@thom kan je mischien die sim naar me toe sturen? :D
dit was van de die depron platen:de prijzen hiervoor zijn :

3 mm
De 3 mm platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur.
€ 1,75
6 mm
De 6 mm platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur.
€ 2,75

Zo heren, ik ben ook weer terug van vakantie! Hoop er alst een beetje weer is, a.s. woensdag avond er weer zo vroeg mogelijk te zijn om weer eens een lekker avondje te gaan vliegen :D

Vanmorgen even heerlijk gevlogen! Sbach ingevlogen en onze jurn twee lange lesvluchten gemaakt.
Kan helaas vanaaf niet....

Mooi! Hoop op tijd klaar te zijn bij een klant.... Server vervangen....en wil dan de calmato invliegen.
Vanmiddag onze jurn weer gelest en Ton heeft het veld gemaaid.... Ligt er weer strak bij.

Pfff, nou dat schoot niet op maar klant kan weer werken. Helaas dus niet kunnen vliegen...
Hele tijd zitten werken net aan de andere kant van het viaduct... 100m van het veld... Frustrerend ;)

Back