Three Dee RIGID van Jan Henseleit

Omdat de Rigid wereldwijd in slaat als een bom, heeft Jan besloten om het veel groter aan te gaan pakken, de productie zal gaan stijgen van nu 300 st. per jaar naar minimaal 1500 st. per jaar dmv het inschakelen van externe (Duitse!!) bedrijven, mede door deze productie vergroting zal de prijs voor de Rigid ook wat gaan zakken, heb van Jan begrepen dat hij gaat proberen om de prijs gelijk te krijgen aan die van de Trex 700.

Omdat Jan dit niet in zijn eentje kan en wil behartigen zal er in diverse landen een technische ondersteuning komen plus een webshop met een actuele voorraad om het e&a per land snel te kunnen regelen, ook in Nederland!!

gefeliciteerd mario !!!! zal wel een dagje vrij nemen worden heb ik zon vermoeden ?
streelt je ego ook wat lijkt me niet ?
dus jy bent ons aanspreekpunt he , ik zag ook al matt finke op rr verschijnen met een topic waarin hij zei dat daar alle engelstalige vragen door hem worden afgehandeld. [en vervolgens werd het topic gesloten en de man gewaarschuwd door mark ryder :[ ]
jan h gaat zich dus op alle fronten inmengen [eindelijk]
krijg ik het idee , nu hij ook met een team werkt , dat hij meer massa gaat produceren ?
want dit jaar is de td toch al uitverkocht ? en als t zo doorgaat duurd volgend jaar ook niet lang meer .
mvg ferry

Tja wat zal ik zeggen:cool: ben er inderdaad wel trots op dat ik (een klein beetje) mee kan werken aan deze ontwikkelingen.

En die Matt Finke is wel een zaken mannetje hoor!! mede door hem gaan de zaken groot aangepakt worden, meer als wat ik nu gemeld heb mag ik nog niet vrij geven, maar er staat nog veel meer op stapel.

Gr,

Mario

Jeetje Mario!!

Als ik het iemand zou gunnen dan ben jij het wel, je bent al helemaal Henseleit freak om het maar zacht uit te drukken. Je spamt het hele forum vol over die Rigid ;)

Gaaf man, gefeliciteerd! En ik hoop hem ook de 25e te kunnen zien!

Groeten,
Tjerk ;)

Joho!! :D:D:D:D :celebrate: :celebrate: :celebrate: :thumbsup: :thumbsup:

Mario Henseleit.... What else?

Gefeliciteerd vanuit het oosten, ook namens mij!!

Steven

Dat is echt knap Mario!

Mooi dat ze er ook meer dan 300 gaan bouwen.

Trex700 prijsniveau, dan gaan ze er een hoop verkopen denk ik.

Ik denk dat de Rigid I.C.M. de nieuwe V-stabi een nieuw tijdperk gaan inluiden ! Het is je van harte gegund en ik zie je dus binnenkort op het veld !

Dat doe je goed Mario, maar jij bent natuurlijk ook de grootste Henseleitfreak hier in Nederland!

Ik hoop je Rigid snel te zien, ik vind het een supergave bak.

Hoi Mario,

Geweldig goeie 1 april grap! :rolling:

Het was ook te mooi om waar te wezen, zelfde prijs als Trex 700 :)

Nu maar hopen dat Jan Henseleit zijn mailbox niet overloopt met vragen hoever de prijs gaat zakken. :D

Grtz,
Emile :cool:

Ja jullie zijn er allemaal mooi ingestonken:banana::banana::banana:

Maar ook al is het allemaal niet waar, vond de reacties wel hartverwarmend:)

Dus bij deze voor iedereen een virtueel biertje :proost:

Gr,

Mario

Back