Thrustverschil 2x90mm EDF F18

Het kan ook niet zo zijn dat de luchtstroming van de ene edf de andere beinvloed?

Misschien zomaar een gekke gedachte?
 
Ik houd het op timing zet deze eens anders op een vaste timing en niet automatisch op hightiming heb je de meeste power dit scheelt namelijk zeker 20% !!! (ligt wel een klein beetje aan de aantal polen van de motors)
als dit niet werkt de PWM (pulse width modulation) Setting doet ook erg veel de meeste staan op 8KHz maar ik heb een F-16 en die draait het mooist en het zuinigst op 16KHz
ook wat al Ron schreef Slecht contact ergens tussen regelaar en/of in motor het lijkt soms goed te zitten maar zeker bij volgas lopen de stromen erg hoog op het beste is geen connectors maar gewoon solderen.
de madmoters zijn echt niet verkeerd hebben erg veel power en kunnen veel meer hebben dan opgegeven stromen

gr Andre
 
@ked: de luchtkanalen zijn volkomen gescheiden.

@adop: De timing heb ik zowel op auto als op low gehad. Probleem blijft.

PWM ben ik niet mee bekend. Zal het eens checken.

De madthrusts gaven iig 25% verschil in kV tov elkaar, vastgesteld met boormachine.

De madthrust geven met de ChangeSun setup ca 1kg minder thrust dan de HetRC's. Ik heb nog 2 madthrusts in de aanbieding :).

Qua temperatuur deed madthrust het prima rond de 30-40 graden.

Binnenkort verder met PWM en ESC uitwisselen.
 
Ze vliegt geweldig. Mooie vliegtijd van bijna 7 minuten. De snelheid ligt bij halfgas al behoorlijk hoog, zodat volgas niet direct nodig is. Maar wel erg leuk natuurlijk. Mooie setup zo.

Bedankt voor alle tips en meedenken:thumbsup:. Topic closed.
 
Back
Top