Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Ik heb vandaag mijn mt4 g3 opgehaalt en ik was echt verrast hoe groot dat ding is!!
0343980c893f86f5a39631cc8b1fd2aa.jpg

4e47b79378aab3c3fabfac0f8a612f89.jpg

1a1b5fa11b4066e84630388329bf871c.jpg
b577081dc355f7ff11a99d8a0d45adc7.jpg

Hij heeft echt heel veel kracht en is zeer snel!! Ben er heel blij me!!

Ik heb vandaag gehoord dat er binnekort een vervanger voor komt, die komt met het zelfde chasis maar met iets andere banden, andere kap en een soundgenerator en gaat 600 euro kosten

Ben vanavond nog ff gaan rijden op me nieuwe accu's, WAT EEN BEEST!! Maar soms viel ineens de verbinding weg (best wel raar) weet iemand hoe dit kan? en het tand wiel ratelde als ik me gas los liet, ik wilde vanmiddag me motertand wiel iets verder van het grote tandwiel afzetten omdat hij er redelijk strak tegen aanzat maar dat lukt niet, mss dat het geratel daar van komt

Laatst bewerkt:
Zondag op het strand gaan rijden samen met een slash vlx (win het makkelijke!!)
ee270c0ba095fe397117359f10d5b6ca.jpg

3506a6a29e267525718ab37357fb5ef6.jpg

7a75fcabed441fd7aa9f860b34a754cd.jpg

798aca1a2f166c18f5f4f46b32200f97.jpg

We gaan binnekort met een 3x marder, 1x slash en mijn mt4 op het strand crossen/wedstrijdjes rijden, dat wordt echt een feest!!

Op veel filmjes die ik heb gezien over de mt4 zie ik dat mensen een chasis brace maken tussen de voorste en de achterste shocktower, is die nou echt nodig om alles heel tehouden? Als ik op de voor en achterkant druk voel je dat hij een heel klein beetje kan bewegen.
Hebben jullie ook zoon brace en hoe is jullie ervaring of is dit onzin?

Ik hoor graag van jullie

Breken zal die niet, het is ter voorkoming dat het chassis buigt. Volgens mij is de brace aan te raden als je erg veel en hoge jumps maakt.

Ben nu aan het rijden in de duinen met de mt4, eerst begon hij wat apart op het gas te reageren dus ff uit gezet, daarna weer aan en toen gaf hij voor heel ff gas en daarna stopte ook de blower op de esc met draaien, nu wil je die gewoon weer voor en achteruit maar doet de stuurservo helemaal niks.
Ik snap hier niks van, weet er iemand raad met dit probleem???

De stuur servo zit ook helemaal vast!

Als de servo zelf vast zit, dan ben ik bang dat je stuurservo gesneuveld is.

Die chassis mod is inderdaad om het buigen van het chassis te voorkomen.
Als je veel springt zou ik het zeker doen.
Wondertiger heeft hier gepost hoe hij het gedaan heeft, met wat o-ringen en wat aluminium
Volgens mij ben je dan voor onder een tientje klaar, daar koop je geen chassis voor.

Raadt je gelijk aan om een sterkere servo te nemen. Kijk eens naar de Ace Rc ds1015 high torque. Dit is een high voltage servo met hoge en vooral snelle stelkracht. Heb deze momenteel in mijn e-MTA zitten. Echt top. Zoek maar eens via ebay.

Ben net bij de de winkel geweest en die hebben er kosteloos een nieuwe servo ingezet! Alles stond wat strak dus dat hebben ze gelijk ff afgestelt.

Ik ben laats weer ff stukje gaan rijden met mt4 maar nu is het borg pennetje die de as vast houd los
730c15c1b08c47514e060fe9e6ffc1b3.jpg

Hoe kan ik deze beste weer vast zetten?

Laatst bewerkt:
Als je de as los haalt ( of misschien kan je het zo ook al zien ) zit er een inbusje in de as zelf ( dus niet het gedeelte naar het wiel, maar het deel naar het diff ).
Vaak moet je de as even loshalen, en dan de as helemaal draaien, dus alsof je helemaal stuurt.
Dat inbusje een beetje los draaien, en dan het pennetje goed op zijn plek drukken, en dan met wat loctite of lockbond van Bison het inbusje weer vast draaien.

Back