Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Ik heb niets aan een NL manual. De video demo's zijn in het Duits met de
Duitse software versie uiteraard als voorbeeld. Dus daarom koos ik toendertijd
ook voor de Duitstalige software want alleen dan loopt het parallel om het goed te volgen :)

Duitse of Engelse info is voor mij geen probleem.

ik in ieder geval wel.

maar andere ken ik niet. die zijn misschien wel moeilijker. en zoals al gezegd beier geeft heel veel informatie over het programmeren en in diverse talen

HALLO
modelbouwers ik heb een probleem ik heb het ganse pakket gekocht van servonout voor mijn truck
maar ik heb een probleem met de zender het is een oude f14 maar hij reageerd soms niet op de gas hendel je moet de gashendel naar onder doen en dan links voor vooruit te rijden en anders om voor naar achter terijden maar hij werkt heel slecht weet iemand er raad meer
alvast bedankt

HALLO
modelbouwers ik heb een probleem ik heb het ganse pakket gekocht van servonout voor mijn truck
maar ik heb een probleem met de zender het is een oude f14 maar hij reageerd soms niet op de gas hendel je moet de gashendel naar onder doen en dan links voor vooruit te rijden en anders om voor naar achter terijden maar hij werkt heel slecht weet iemand er raad meer
alvast bedankt

Forumbeheer :

Posting verplaatst naar het juiste topic

zou iemand mij uit willen leggen in het nederlands hoe ik deze aansluit graag redelijk uitgebreid dit is de eerste voormij maar ik snap er helemaal niks van,

alvast bedankt mvg manuel

zou iemand mij stap voor stap uit willen leggen hoe een beier licht en geluidset werkt? ik heb die pdf bestanden al gekeken in het duits maar hier word ik ook niks wijzer van, hoe krijg ik het licht bijvoorbeeld geschakeld, hoe stel ik de geluiden in , het gaart om de 1,30 versie , mvg manuel

zou iemand mij stap voor stap uit willen leggen hoe je een beier aansluit? ik heb die duitse pdf handleiding al door genomen maar ook hier word ik niet wijzer van, alvast bedankt mvg manuel

Er is ook een nederlandse handleiding,deze kan je vinden op de website van rc-point.

Er is ook een nederlandse handleiding,deze kan je vinden op de website van rc-point.
ik kom er totaal niet uit, had deze al gevonden en voor die andere maar ik krijg het via het boekje niet aan de gang , zo weer ik niet waar ik stroom weg moet halen voor me licht kabelboom en dat computer programma kom ik ook niks wijzer uit

dit heb ik vanmiddag al gedaan, alleen kan ze alleen in het duits vinden. heb het zover dat de stroom er op zit, alleen op de licht kant niet hier moet je een draadje voor doorverbinden? als ik het goed begrepen heb welke kabel is dit, en het pc programma snap ik helemaal niks van
alvast bedankt

ik weet niet waar je woont, maar zijn er geen modelbouwclubs in de buurt waar ze je verder kunnen helpen.
even hier stap voor stap uitleggen is makkelijker gezegd dan gedaan, de beier heeft zelf ook filmpjes op you tube staan

ik vind zelf dat deze heel veel uitleggen en ik denk dat dit je zeker verder moet helpen, bij de filmpjes kun je ook de engelse ondertiteling aanzetten als je duits niet zo goed is
Hieronder de links naar de 5 tutorials

Groet,
Koos

zou iemand mij stap voor stap uit willen leggen hoe een beier licht en geluidset werkt? ik heb die pdf bestanden al gekeken in het duits maar hier word ik ook niks wijzer van, hoe krijg ik het licht bijvoorbeeld geschakeld, hoe stel ik de geluiden in , het gaart om de 1,30 versie , mvg manuel

alvast bedankt mvg manuel

Bericht van het Forumbeheer :

Posting verplaatst naar het juiste topic

Back