Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HALLO
modelbouwers ik heb een probleem ik heb het ganse pakket gekocht van servonout voor mijn truck
maar ik heb een probleem met de zender het is een oude f14 maar hij reageerd soms niet op de gas hendel je moet de gashendel naar onder doen en dan links voor vooruit te rijden en anders om voor naar achter terijden maar hij werkt heel slecht weet iemand er raad meer
alvast bedankt
ik kom er totaal niet uit, had deze al gevonden en voor die andere maar ik krijg het via het boekje niet aan de gang , zo weer ik niet waar ik stroom weg moet halen voor me licht kabelboom en dat computer programma kom ik ook niks wijzer uitEr is ook een nederlandse handleiding,deze kan je vinden op de website van rc-point.
zou iemand mij stap voor stap uit willen leggen hoe een beier licht en geluidset werkt? ik heb die pdf bestanden al gekeken in het duits maar hier word ik ook niks wijzer van, hoe krijg ik het licht bijvoorbeeld geschakeld, hoe stel ik de geluiden in , het gaart om de 1,30 versie , mvg manuel