Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Staan all trimmers op de zender wel allemaal op hun neutraal stand, en de eventuele trim instellingen in de zender ook.?
Anders kan de MFC geen goede reverentie punten vinden.

was even rond 6.8 , nu met 8.0 V geprobeerd, maar nee, de led blijft gewoon branden en knippert na bewegen handel niet

Ik heb het even na gezocht. De FC 14 heeft inderdaad geen mogelijkheden om endpoints per kanaal in te stelen.
Als de trims op de zender in de neutraal stand staan zou het kalibreren dus eigenlijk moeten lukken.

Dat is niet zo mooi, want nu zie jij zo ook niet wat het probleem zou kunnen zijn ?

Het probleem begint eigenlijk al voor het calibreren ; de led van de aan/uitknop knippert op een rare manier en geen duidelijke 3x aan uit na drukken op de setknop van de mfc-01

goedenavond.

Heb wat problemen met een modeltruck. Er zit een servonaut systeem in.
Maar met de carson reflex stick 14 kanaals wil het niet lukken.
Als je start blijft de toeter vaak hangen, kan alleen naar links sturen en als je los laat springen de wielen weer helemaal naar rechts, en kan geen gas geven.
Wie herkend dit probleem of weet een oplossing?
Het reset knopje of bind knopje al aantal keer geprobeerd en zonder resultaat....
Alvast bedankt!!

Ik heb even een vraagje over de trailerverlichting van carson voor de Tamiya mfu set. Ik heb de Carson trailerverlichting later ingebouwd, en alles werkt hiervan, behalve het achteruitrijlicht. En dan zowel links als rechts. Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Ja op de trekker wel. Maar de mfu stekker is ma 6 aderige rechts en linkse knipper licht remlicht en gewoonlicht ende plus draad.

Hoe kan ik de servo uitgangen bedienen?

Heb nu elektrische schakelaars en wil cia die servo uitgangen licht schakelen. Wie kan mij een stap verder helpen.

miss moet je meer uitleg geven zodat een ander je beter van antwoord kan voorzien, nu blijft het gissen wat je precies bedoeld

Back