Traxxas 1/16 Summit Topic

Ik ga mee met Rcforme, een 1/16 (MERV, Slash etc etc) zijn kleine raketten op 3S! Met de Summit zul je waarschijnlijk meer aan het lopen zijn om de auto op zn wieltjes te zetten...

Ik hou je uiteraard niet tegen! ;)

Ik heb 3s in mijn summit gehad. Ik raad het je af:

Bij het wegrijden trek je hem vrijwel altijd op het dak
Als je remt voor een bocht, koprolt hij op zijn dak
Als je niet remt voor een bocht siderolled hij op zijn dak.

Kortom, een 3S rijdt niet sneller, een 3S legt je summit vooral op zijn dak.
Gelukkig zijn de kappen beschikbaar voor de summit, dus je kan het wel eens proberen, maar uiteindelijk blijf je achter met een beschadigde kap en een 3s accu die je niet meer gebruikt (tenzij je nog ergens een mervje hebt liggen ;) )..

Kortom, een 3S rijdt niet sneller, een 3S legt je summit vooral op zijn dak

Het zit allemaal in het gas vingertje ...........;)

maar dudderie wil je nog m'n summit kopen of heb je geen interesse meer?

volgens mij heeft ie hem net verkocht , ceker spijt :;)
of hij wil een tweede

Kortom, een 3S rijdt niet sneller, een 3S legt je summit vooral op zijn dak.
Gelukkig zijn de kappen beschikbaar voor de summit, dus je kan het wel eens proberen, maar uiteindelijk blijf je achter met een beschadigde kap en een 3s accu die je niet meer gebruikt (tenzij je nog ergens een mervje hebt liggen ;) )..

Laatst bewerkt:

Oh wow.. Dat aanbod is toch alweer een hele tijd geleden gedaan en je liet niks meer horen dus ja, ik hield er al geen rekening meer mee nog iets van je te gaan horen.

Helaas voor jou heb ik in de tussentijd inmiddels alweer een summit gekocht en idd ook alweer verkocht :D

Kort antwoord is dus: nee , geen intresse meer.

Over ongeveer 1 week krijg ik op bestelling gemaakte 8cell Promatch Ener-G 1600 NIMH accu's binnen. Ze maken hele goede accu's en daar heb ik ervaring mee. Nu nog wachten.:D

Aaaaarrrrrggggg!!!!! Nu heb ik helemaal niks te doen met m'n auto's in de vakantie! Ik ging met m'n 1/16 Summit met ±10km/h scheef over een schans, hij deed een hele kleine cartwheel en... Twee gebroken a-armen!:(

Ja! Ik neem zowiezo rpm voor a-armen, maar met de achter wacht ik tot ze armen speciaal voor de 1/16 Summit uitbrengen. Ik heb zelf al gemerkt dat 10mm veel verschil kan geven in stabiliteit.

Je moet met de rode summit ook geen cartwheels maken, dat kan alleen met de gele en de blauwe. Dat weet iedereen..

heh.... er zit toch geen verschil in de rode, gele, blauwe en witte summit in rijstijl, alleen toch in uiterlijk

Back