Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Psygho (Emil), 8 mei 2011.

  1. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.802
    Locatie:
    Flevoland
    Dacht ik al, het was me eerder ook al opgevallen dat Conrad ze op die manier heeft omschreven, toen ik op zoek was naar 0.6 mod tandwielen voor mijn Blast. Ik heb toen andere tandwielen besteld, dus kon geen review achterlaten.
     
  2. Erik1977

    Erik1977 Guest

    Misschien een blonde vraag, maar wat kun je met zo'n box? :)
     
  3. steventrx

    steventrx

    Lid geworden:
    7 sep 2013
    Berichten:
    1.445
    Locatie:
    Berkel en Rodenrijs
    De regelaar beter instellen.
    Acceleratie hoger zetten, aantal cellen, de rem instellen enz. Dus wat specifieker maken.
     
  4. Erik1977

    Erik1977 Guest

    Aha, en die plaats je dan tussen de regelaar en de motor?
     
  5. steventrx

    steventrx

    Lid geworden:
    7 sep 2013
    Berichten:
    1.445
    Locatie:
    Berkel en Rodenrijs
    Nee, het kabeltje (rood,wit en zwart) van de regelaar die naar de ontvanger loopt haal je los uit de ontvanger, dan stop je deze in de regelaar en kun je hem zo instellen.

    Gr steven
     
  6. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.382
    Locatie:
    Zwolle
    Nee, dat zou niet handig zijn in verband met plek etc.
    Je kan de ESC anders instellen door de kabel die normaal in de ontvanger gaat, uit de ontvanger te halen en in het kastje te drukken, en dan een accu aansluiten.
     
  7. Erik1977

    Erik1977 Guest

    Weer wat geleerd, had ook even op you tube gekeken hoe het werkt.
    Ben duidelijk nog nieuw op rc gebied:)
     
  8. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.382
    Locatie:
    Zwolle
    Geen probleem, daar is het forum voor :)
     
  9. Erik1977

    Erik1977 Guest

    stalen assen vxl

    Heren, wat zijn jullie ervaringen met stalen assen voor de rustler. Na een aantal keren te hebben geknald op een mooi terrein hier in Arnhem, zijn al twee keer de assen losgeschoten en vind ik persoonlijk dat er al vrij veel speling zit rondom het metalen pinnetje wat in het kunstof zit. Het lubberd een beetje uit.
    Graag jullie ervaring en/of tips.:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2014
  10. Pete®tje

    Pete®tje

    Lid geworden:
    30 jan 2011
    Berichten:
    923
    Locatie:
    Rotterdam
    Je kunt de aandrijfassen van de 4x4 Slash/Stampede gebruiken. Die zijn steviger.
    Mocht dat niet genoeg zijn, dan kun je naar MIP of Tekno kijken. Stuk duurder maar redelijk onverwoestbaar.
     
  11. Erik1977

    Erik1977 Guest

    En die assen passen zonder aanpassingen, ze zien er wel redelijk hetzelfde uit.
     
  12. Pete®tje

    Pete®tje

    Lid geworden:
    30 jan 2011
    Berichten:
    923
    Locatie:
    Rotterdam
    Je hoeft niks aan te passen. Ze zijn net een tikje steviger.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  13. Erik1977

    Erik1977 Guest

    Mijn dank voor het advies.:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2015
  14. steventrx

    steventrx

    Lid geworden:
    7 sep 2013
    Berichten:
    1.445
    Locatie:
    Berkel en Rodenrijs
    Je hebt voor 30 euro al 2 stalen assen bij toemen
     
  15. stijn r.

    stijn r.

    Lid geworden:
    30 apr 2012
    Berichten:
    277
    Iemand tips waardoor men rustler minder snel omslaat :)
     
  16. dhm00

    dhm00

    Lid geworden:
    26 okt 2013
    Berichten:
    138
    Locatie:
    Hoorn
    Monteer als eerst een wheelybar.
    Daarna zou je je slipperyclucht losser kunnen zetten.


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2016
  17. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.382
    Locatie:
    Zwolle
    Ik denk dat hij zijdelings omslaan bedoelt?
    Dan kun je kijken naar velgen met een bredere offset, je shocks schuiner zetten, en zo zijn er vast nog wel meer dingen.
     
  18. dhm00

    dhm00

    Lid geworden:
    26 okt 2013
    Berichten:
    138
    Locatie:
    Hoorn
    Als zijdelings omslaan het probleem is dan is het idd lastiger.
    Gas geven in de bochten wil helpen. banden met bredere offzet zullen niet heel veel helpen denk ik?
    Als je veel grip heb en snel draait klapt hij gewoon om, met een beetje geluk komt hij weer op zijn banden terecht.


     
  19. stijn r.

    stijn r.

    Lid geworden:
    30 apr 2012
    Berichten:
    277
    ja ik bedoel zijdelings omslaan mijn schocks sschuiner zetten ga ik al doen

    bedankt voor de tip
     
  20. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.382
    Locatie:
    Zwolle
    Bredere offset zal wel werken denk ik, omdat de auto dan breder word.
     

Deel Deze Pagina