Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Welke combo gebruik je? Neem aan dat het dan een motor is met een hogere kv waarde dan de vxl (3500)..Ik heb de rustler gekocht om te rijden, als ik wil vliegen pak ik de Phantom wel [emoji6]
Dat kom je gauw genoeg te weten zodra je rustler aan het veranderen is naar een hoopje as... Zo'n monstertruck vreet stroom, dus hou ik het bij minimaal 80a!Ik heb er altijd mee in de onroad auto gereden (was een himoto... Niet zo geweldig...) en de rustler kan die kracht veel beter aan [emoji2] de motor is een Yellowrc rush combo met iets in de 4300 kv dacht ik. 60a continue en 380a burst esc (zeggen ze [emoji6] )
Mooie rustler heb je te pakken! Blijf die wagens mooi vinden. En (bijna) onverwoestbaar. Wel zou ik alvast een extra spur kopen![]()
![]()
Eindelijk foto's kunnen uploaden![]()
Dat kom je gauw genoeg te weten zodra je rustler aan het veranderen is naar een hoopje as... Zo'n monstertruck vreet stroom, dus hou ik het bij minimaal 80a!
Dat zou kunnen. Maar zodra hij wat meer moet werken is 60a misschien wel wat krapjes. Zou vast kunnen, maar ik heb liever een esc die wat kan hebben...Ik denk dat 60A wel te doen is hoor?
Het is "maar" een 2wd van veel plastic, en dus niet zo zwaar.
Ik zou inderdaad wel de slipper iets losser zetten dan, als hij al wheely's trekt op 1/4e van het gas is dat niet goed voor je aandrijving..
Rijd nu al bijna een jaar met de turnigy 80a waterproof 3520kv combo. Rijd nog top. En mocht er wat stuk gaan, krijg je gelijk een vervangingIk ook hoor!
Als je echt in het zand gaat rijden zou ik inderdaad naar een 80A of meer gaan, die kosten vast niet zoveel bij HK.
Maar met een goed afgestelde gearmesh zou je spur wel even mee moeten gaan lijkt mij?
Desnoods met een goede stalen pinion.