Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat is tegenwoordig elke!!
Wil je lipo gaan rijden dan?soms wordt er gepraat over turnigy vs zippy.
maar is zippy nou zippy flightmax?
welke is nou beter?
Ik vind het ook echt veel beter. Je hebt kij lange rijtijd.euh, ik ben in drie topics lipo gesprekken aan het voeren, maar ik was het van plan, toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, nu twijfel ik.
euh, ik ben in drie topics lipo gesprekken aan het voeren, maar ik was het van plan, toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, nu twijfel ik.
hij zegt dat hij twijfelt m wel of niet een lipo te halen, dat betekend dus dat hij nog geen lipo heeft dus het niet weet.Hoe hard gaat jou wagen met lipo?
hij zegt dat hij twijfelt m wel of niet een lipo te halen, dat betekend dus dat hij nog geen lipo heeft dus het niet weet.
Okedat zegt niks!!!
wie zegt dat dat klopt?
ik heb zoiezo geen idee waar ik het kan vinden met mijn set en mijn instellingen.
Ik rijdt momenteel nog met 2s, op GPS geklokt 71 km/h (5600 35c)
Gewoon standaart rustler vxl set op een zwaardere alu frame met 76/31 vertanding en anacondas.
Volgende maand weet ik hoe hard hij gaat op 3s
Lipo is the way!
ok. fijn. ik heb net me lagers opgeblazen.
nu heb ik een vraagje..
Hot Bodies Tornado Touring Car 5x11x4mm Bearings - eBay, Cars, Trucks Motorcycles, RC Engines, Parts Accs, Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 09-jun-11 03:12:01 CEST)
deze lagers zijn precies dezelfde maat. zijn deze beter?