Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

euh, ik ben in drie topics lipo gesprekken aan het voeren, maar ik was het van plan, toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, nu twijfel ik.

waarom geen lipo, echt iedereen die zegt ja het zijn gevaarlijke dingen, natuurlijk maar dat blijft elke batterij. Je moet gewoon goed opletten dat je de voltages goed instelt meer niet. En dat je hem niet te ver ontlaad that's it, dan kan er echt niks mee mis gaan.

euh, ik ben in drie topics lipo gesprekken aan het voeren, maar ik was het van plan, toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, nu twijfel ik.
Ik vind het ook echt veel beter. Je hebt kij lange rijtijd.
Hij rijd op zen achter wiel weg:p
En als je eenmaal weet hoe je hem instelt, is het eigelijk helemaal niet moeilijk

hij zegt dat hij twijfelt m wel of niet een lipo te halen, dat betekend dus dat hij nog geen lipo heeft dus het niet weet.

Kan hij tog op internet hebben gezocht. Ik wist het ook al ong van te voren hoe hard mijne reed met 2s

dat zegt niks!!!
wie zegt dat dat klopt?
ik heb zoiezo geen idee waar ik het kan vinden met mijn set en mijn instellingen.

Ik rijdt momenteel nog met 2s, op GPS geklokt 71 km/h (5600 35c)

Gewoon standaart rustler vxl set op een zwaardere alu frame met 76/31 vertanding en anacondas.

Volgende maand weet ik hoe hard hij gaat op 3s

Lipo is the way!

alsof een lager weet dat hij in een elektro of nitro wagen de boel soepel houd .....
maar hotbodys is een goed merk en die verkoper is ook super,hele snelle levering had ik bij hun de vorige keer.

Back