temp gun is altijd handig
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Infrared Thermometer (-33 ~ 180Celsius)
deze heb ik
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Infrared Thermometer (-33 ~ 180Celsius)
deze heb ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar ik ga er geen halen bij hobbyking. Maar is het noodzakelijk bij lipo??temp gun is altijd handig
deze heb ik
Ja maar ik ga er geen halen bij hobbyking. Maar is het noodzakelijk bij lipo??
Ja maar die hebbe ze nu niet bij toemen ik had die daar een keer gezien toen was er zon 2e hands setje![]()
Dankje dat wou ik weten of die al verkocht was haha![]()
Als je met een 2S en stock gearing rustig rond tuft dan kan er niet veel fout gaan. Als met 3S en hoge gearing in het gras gaat rijden dan zou ik het zeker wel allemaal in de gaten houden met een temp gun.
ik heb eerst heel veel op 3S gereden , er is 1 cel kapot gegaan dus ik rijd nu op 2S ( 1 cel er tussen uit gehaald). Ik heb ook geen temp gun en ik doe speed runs, rijd overal waar ik kan en rijd met dikke wheelies. Het is wel aan te raden om er een te halen want elke keer word mn motor HEEEL heet. ik neem soms wel een flesje water mee om even een pauze te nemen en er wat water over te doen om m af te koelen, dat helpt wel maar een heatsink met ventilator zou wel veel beter helpen denk ik.Rustig bedoel je daarmee gewoon af en toe hard en dan gewoon rustig.
want ik wil hem wel een keer hard zien.
Kan je met 2s dan wel in het gras rijden zoder dat er iets fout gaat?
Want kijk het probleem is ik heb pas een operatie gehad aan men arm en toen kon ik niet werken. Heb de laatste keer al men geld uitgegeven bij pkracing en voor lipo. Dus heb niks meer. ga weer werken dan bestel ik wel een temp gun. Maar anders zet ik hem af en toe gewoon ff uit voor de zekerheid.
Maar je snapt het denk ik wel dat ik niet kan wachte om er mee te rijde![]()
ik heb eerst heel veel op 3S gereden , er is 1 cel kapot gegaan dus ik rijd nu op 2S ( 1 cel er tussen uit gehaald). Ik heb ook geen temp gun en ik doe speed runs, rijd overal waar ik kan en rijd met dikke wheelies. Het is wel aan te raden om er een te halen want elke keer word mn motor HEEEL heet. ik neem soms wel een flesje water mee om even een pauze te nemen en er wat water over te doen om m af te koelen, dat helpt wel maar een heatsink met ventilator zou wel veel beter helpen denk ik.
Oeff , dat is wel heel heet!Ik ga er denk ik wel een nemen een temp gun maar er past tog geen heatsink op?
Maar mijne word ook heel heet met gwn 3000nimh. Maar ik vind het als snel heet zelfde met douche enzo
Maar men plastic was helemaal weggesmolten en dat stof ding wat achter bij de accu op de auto zit was eraan gesmolten.
Kan dat ook met lipo dat dat plastic smelt?
Er komt zoiezo een cooling fan op men regelaar, ALS IK WEER GELD HEB
aschie1, komop zeg. Die vraag is echt al 500 keer gezegd: JA KOOP EEN TEMPGUN! Maakt niet uit waar je rijd, hoe hard, waarmee, waarom, whatever.
indigo, water over je motor omdat die anders te warm wordt maar je hebt geen tempgun. Geef dan liever geen advies.
is er dan een goedkope manier zodat je motor koeler blijft.
Want die Alu gearbox is best duur
Beginnen bij pagina 1 van het traxxas rustler deel 1 gedeelte.
Dit is al vele malen besproken.