Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei je de temperaturen van 70-75 graden daar ga ik VER boven !!! ik denk dat ik rond de honderd zit dus zwijg stil 55 graden !!

hallo,

ik heb een traxxas 2.4ghz zender en wil die graag aan een andere ontvanger binden, maar dat lukt me maar niet.
ik volg steeds steeds de stappen maar de lichtjes blijven maar flikkeren... kan iemand mij goed uitleggen hoe ik het moet doen?

heb al gezocht op google maar staat niet veel op van die zenders:(

alvast bedankt

Het lijkt me handig om te vertellen met wat voor ontvanger je wilt koppelen.

denk ik.....

Groeten, Jean-Baptist.

Oorspronkelijk geplaatst door denbosch
Weet iemand waar ik een goede 8,4V accu voor m'n rustler vxl kan kopen.
Het moet een 7 cell zijn met een losse cel er bovenop. Het liefste met veel mah + 4000.

Ik heb mijn 9,6v Nimh bij www.amazon.com gekocht. Daar hebben ze ook 8,4v accupacks.

Misschien is het wat voor je.....

Groeten, Jean-Baptist.

Als je percé nog NiMH wilt rijden zou ik wel een kwalitatief goede pack kopen. Plaatsen zoals Amazon verkopen vaker de onbekendere merken.

Ik zou persoonlijk overstappen op LIPO. Sneller en goedkoper, je hebt wellicht wel een andere lader nodig.

Laatst bewerkt:
Als je percé nog NiMH wilt rijden zou ik wel een kwalitatief goede pack kopen. Plaatsen zoals Amazon verkopen vaker de onbekendere merken.

Ik zou persoonlijk overstappen op NiMH. Sneller en goedkoper, je hebt wellicht wel een andere lader nodig.

Je bedoelt wellicht lipo ;-)

Heb zelf met Team Orion 8,4v accu's gereden. Goede accu's voor een redelijke prijs...Heb de accu's zelf een beetje verwaarloost, hierdoor zijn ze na een jaar wel wat minder geworden. Maar goed onderhouden moeten ze goed blijven.

Waarom overigens niet overstappen op lipo? Kost ongeveer hetzelfde..Gaat net zo hard! (door lager gewicht en hogere punch)

7,4V lipo's gaan goed minimaal verschil in snelheid en de wagen kan het makkelijk hebben. ga je naar 11,1 of hoger(indien mogelijk, heb de beschrijving van de regelaar er niet bij) zul je wel wat aan de tandwielen moeten doen.

zelf heb ik de battery expansionkit op de rustler gezet.
nu heb ik twee hardcase lipo's (1 aangesloten)naast elkaar, vind ik persoonlijk lekkerder rijden. mijn broer vind juist het tegenovergestelde, dus dit is een kwestie van smaak/rijstijl/gewenning/..../e.d.
heeft als voordeel dat de rustler minder snel een wheelie maakt dus sneller van zijn plek komt en beter stuurt (vind ik), en als nadeel dat de topsnelheid iets lager ligt.

Waarom geen lipo, Ik weet dus niet wat zo'n auto allemaal kan hebben, en daar bedoel ik dan de tandwielen enzo mee.
Kunnen die al dat geweld dan aan?
Oorspronkelijk rij ik met nitro auto's en heb dus niet zoveel ervaring met de elektro.
Gezien ik de rustler vxl wel zag zitten heb ik er een gekocht. Heb ook een slash 4x4 aangeschaft en vindt beide auto's al net zo leuk als mijn inferno nitro
Had nooit gedacht dat het zo'n succes zou worden de auto's zijn echt super

Ik heb Nimh gekocht, om de auto zwaarder te maken, en ik ben nog niet genoeg gewend om met Lipo te rijden.

Ik ben ook een nitro rijder geweest, en heb voor het eerst een "echte" electro auto.
Dus ik ben gewent dat de nitro eerst toeren moet maken voor ie gaat trekken, en met electro is dit dus zeker niet het geval. Electro reageert dus zeer veel meer sneller op acceleratie.

Dat was mijn "besluit gedachte" om toch Nimh te gaan rijden.

Groeten, Jean-Baptist.

Ik rij al jaar met kokum 5000mAh 3.0c 11.1v en nu sinds een 2 tal maanden heb ik me er eentje bij aangeschaft 5300mAh 2.5c 11.1v.
Ik rij nog steeds met men eerste tandwielen rond, ik gebruik de vxl toch wel een 3 keer per week * 2 batterijen is 6 keer 20 minuten.
Dus de tandwielen kunnen het zeker aan , de enigste problemen die ik heb gekend en al reeds opgelost zijn is met de EZ-run.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back