H
henky23
Guest
Jah helpt wel bedankt
Maar volgens mij zat hij dus out of the box helemaal vast dat is toch niet goed?

Maar volgens mij zat hij dus out of the box helemaal vast dat is toch niet goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok ik heb het gefixt
Nog een vraagje de esc staat standaard al ingesteld op lipo cut-off.
Maar bij mij vorige brushless auto moest je de esc ook nog laten weten of het 2s of 3s was.
Dat is met deze auto niet nodig he?
oke, ga ik doen, bedankt!je esc staat standaard al ingesteld op lipo cut-off die moet je even uitzetten dan kan je langer rijden.
volgens mij is het esc aan knopje los knopje weer in ongveer 10 sec je hoord een geluidje dan los. op je esc brand nu een rood lampje ipv groen.
wel weer omzetten als je met een lipo gaat rijden!!!
Het probleem van de korte rijtijd is opgelost, ben net even wezen rijden. Echter blijft het probleem dat ik niet vanaf het begin de volledige beschikking over het vermogen heb. Ik het begin maakte de auto wheelies, maar nu niet meer. Nu als ik wil wegrijden, is er een kort (soort van) tikje en duurt het even voordat het vermogen volledig er is. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Of ligt het aan de capaciteit van de accu (4500, 7.2V)?
waar zit die precies? sorry als het een beetje stom overkomt, maar deze auto is compleet nieuw voor mij... zit die achter het rubberen dopje van je transmissie behuizing?slipper aandraaien?
deze lader:wat voor lader heb je?
wel goed opgeladen?
haha dat is niet zo mooi...De slipper zit inderdaad achter dat rubber dingetje van de transmissie behuizing.
Vooral niet te strak zetten,ik heb eergisteren een stalen tandwiel kaal gemaakt omdat m'n slipper erg vast stond,even plankgas met de velineon en het hele tandwiel kon je gewoon een wiel noemen.