Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
servo

Beste allemaal,
ik kom er net achter dat er een paar tandjes van de tandwielen in de servo zijn afgebroken. Het gaat om de 2 grootste tandwielen.
weet iemand misschien waar ik een paar nieuwe kan vinden.
ik hoor het wel Roaldo

Dan wil ik ook nog weten wat de capaciteit is van de meegeleverde accu en op mijn eerste vraag antwoord:
Past een 450 motor in de rustler?

Voor iemand die zoveel berichten heeft geplaatst ben je niet bijzonder bezig met het zoeken van antwoorden op je eigen vragen.

Ik wist niet precies meer hoe het heette, maar ik bedoelde inderdaad 540.

@ Nard Cox
Ik kan niet zo heel veel vinden over de motors die erin kunnen. En ik zie nergens info over de meegeleverde lader en accu

Over het hoofd gezien dan, had die van de accu's wel gevonden, maar niet op die foto gelet. Nog bedankt dat je het dan nog voor me hebt opgezocht :D

Ik ben eigenlijk van plan een Stampede te kopen, maar ik vond nergens een topic ervoor (of kan ik weer zo slecht zoeken ?) En omdat de electronica van de rustler en de stampede identiek zijn vroeg ik het maar hier.

Ik wil helemaal geen VXL :-/
En nog 1 laatste vraagje, wat is de afstand tot het chassis vanaf de grond ? van de rustler

Laatst bewerkt door een moderator:
Goejemorgen luitjes,

nu heb ik gister eindelijk mn onderdelen van de Rustler binnen gekregen waarbij ook Caster Blocks van SRTC bij zaten...
Alles lekker gemonteerd maar tot mn verbazing zat er een behoorlijk speling tussen de caster en steering blocks... :confused:
Je hoort het op elkaar tikken van alu tijdens het rijden... Misschien omdat het eerst allemaal plastic was dat je het daarom niet hoorde?

Iemand hier ervaring mee?

edit: de steering blocks zijn de alu van Traxxas

Goejemorgen luitjes,

nu heb ik gister eindelijk mn onderdelen van de Rustler binnen gekregen waarbij ook Caster Blocks van SRTC bij zaten...
Alles lekker gemonteerd maar tot mn verbazing zat er een behoorlijk speling tussen de caster en steering blocks... :confused:
Je hoort het op elkaar tikken van alu tijdens het rijden... Misschien omdat het eerst allemaal plastic was dat je het daarom niet hoorde?

Iemand hier ervaring mee?

edit: de steering blocks zijn de alu van Traxxas

Ik denk dat je zowel de casters, als de steering blocks, van hetzelfde merk moet hebben. Dus Traxxas op Traxxas en SRTC op SRTC.:mrgreen:

@ mixit, ik zou toch zeker voor de VXL gaan en niet de XL-5.

@ dikke hond, zoals RCW zegt zou ik ook voor hetzelfde zijn gegaan om problemen proberen te vermijden. Ik had beide van STRC en het werkte heel goed.

Als ik voor de VXL zou gaan kan ik net zo goed een goede fotocamera kopen. Ik had de rustler xl-5 gekozen omdat hij goed en goedkoop is. En de VXL is 160 euro duurder.
Geef mij dan eens een extreem goede reden waarom ik de VXL zou kopen ?

Tegen de tijd dat het gaat vervelen heb ik wel genoeg geld voor een brushless set. Ik ga niet 3 maanden langer wachten om de VXL te kopen terwijl ik voorlopig genoeg heb aan de XL-5.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back