Indoorvlieger
Forum veteraan
Welke motor is dat? Ik heb zelf een paar buggies die ik brushed wil houden, dus ik ben altijd benieuwd naar betaalbare en goed presterende motoren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb sinds een week een traxxas slash 2wd.
Een vriend van mijn had er eentje gekocht en vond het een mooie auto voor de prijs.
Dus heb ik er zelf eentje gekocht bij FMP in oudenbosch deze was al getuned met een 8turns hobbytech motor.
Het enige nadeel is dat deze als je vol aan het rijden bent na een halve accu echt traag gaat rijden heb nu al een motorkoeling er op gezet maar dit werkt niet helaas.
nu weet ik niet hoe de meningen zijn over Hobby Tech maar denk dat ik hem ga wisselen met de Hobbywing die in mijn on road zit.
Overgins heb ik nog wat mooie foto's van de auto van de auto van mijn collega rijder
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort meer foto's van die van mijn en hem samen.
Dat hij halverwege de accu inkakt is normaal bij Nimh accu`s, bij Nimh accu`s loopt de power af in tegenstelling tot lipo accu waar tot bijna de lipo cut off je de volledige power tot je beschikking hebt.
Ik ga trouwens nu wel er van uit dat je niet al met lipo`s rijdt.. mocht dit zo zijn dan is het waarschijnlijk je lipo cut off...
Dan komt het door de NiMh accu´s, die kakken na een poosje in.
LiPo´s geven daarintegen een constante stroom, waardoor je de hele tijd volle kracht hebt.
Grappig, zijn wel fijnen meenemers, en de banden zijn goed in kwaliteit en toch goedkoop. Alleen dat pinnetje is er vanmiddag uitgeschoten, dus had hem even uit elkaar gehaald en de lager viel zo uit elkaar op tafel. Heb nu 2 originele kogelagers van traxxas besteld, of was dat geen goed idee?he ik rij met percies de zelfde banden en meenemers
maar dan op de 4x4