Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi bedacht !!
Paar vragen /ideeen : waarom geen douche muts gepakt ?, sluit netjes aan , en is zo te reinigen , nadeel geen "verse "rijwind.
Wat voor materiaal is het gemaakt? , kan me zo voorstellen bij een beetje sprong alles "knapt", schuurt nergens tegen de body aan ?
![]()
geen potje .....
meer een mechanisch worst of zo ,
beh
:showass:
Dan is het zonde van het geldach het is weer eens wat anders dat de standaard slashes , heb al zo veel traxxas modellen gehad en wilde het nu eens anders doen en het wordt toch geen bash auto.
Dan is het zonde van het geld
nee hoor , leuk gevonden maar niet mijn smaak![]()
hahaha ach ja hobby kost geld , autos zijn ook niet mijn hoofdhobby projecten maar speedboten. Dit is meer leuk voor erbij en kost maar een fractie wat ik uitgeef aan boten.
misschien dat er nog een paar lampen opkomen en nog wat andere versiersel om het wat minder mechanisch te maken of ik maak er een madmax stijl buggy van, het kan nog alle knten op.
Van de week ook een nieuwe slash roller omgebouwd (net zoals drkdglr ) naar een dune buggy dmv een chuckworks slice Db chassis en de lexan kap vervangen voor een sterkere omlijsting.
Al de non rvs boutjes die ik kan vervangen zijn al vervangen voor rvs .
De nu nog grijze onderdelen worden nog in de zwarte dylon gehangen en de shocks krijgen nog hoezen zodat er niet veel kleur meer in zit dan zwart.
Voorlopig moet een xl5 setje volstaan totdat ik het sneller wil hebben.
![]()
Goed gelukt man. Weer eens wat anders!
Van de week ook een nieuwe slash roller omgebouwd (net zoals drkdglr ) naar een dune buggy dmv een chuckworks slice Db chassis en de lexan kap vervangen voor een sterkere omlijsting.
Al de non rvs boutjes die ik kan vervangen zijn al vervangen voor rvs .
De nu nog grijze onderdelen worden nog in de zwarte dylon gehangen en de shocks krijgen nog hoezen zodat er niet veel kleur meer in zit dan zwart.
Voorlopig moet een xl5 setje volstaan totdat ik het sneller wil hebben.
![]()