Traxxas SLASH topic

Hey, krijg het probleem van de knipperende lampjes bij mijn VXL-3S ESC maar niet verholpen.. Iemand tips om hier iets aan te doen? Of eventueel een upgrade?

Mvg

Ik ben gisteren even aan het knutselen geweest met mijn Slash hummer in een poging het meeste vuil buiten te houden.
Volgens mij gaat het wel werken:D

Plaatje bij het praatje:

Body valt er mooi overheen en dan is er niets van te zien:p

mooi bedacht !!

Paar vragen /ideeen : waarom geen douche muts gepakt ?, sluit netjes aan , en is zo te reinigen , nadeel geen "verse "rijwind.
Wat voor materiaal is het gemaakt? , kan me zo voorstellen bij een beetje sprong alles "knapt", schuurt nergens tegen de body aan ?

:cool:

mooi bedacht !!

Paar vragen /ideeen : waarom geen douche muts gepakt ?, sluit netjes aan , en is zo te reinigen , nadeel geen "verse "rijwind.
Wat voor materiaal is het gemaakt? , kan me zo voorstellen bij een beetje sprong alles "knapt", schuurt nergens tegen de body aan ?

:cool:

Zit er mooi strak tegen aan.

Is buigzaam plastic, ga morgen even testen hoe het zich houdt.
Dat van die muts is ook een goed idee, je moet er maar even opkomen:rolleyes:

Voila:

urage8um.jpg

eqe4y9ut.jpg

Laatst bewerkt:
Van de week ook een nieuwe slash roller omgebouwd (net zoals drkdglr ) naar een dune buggy dmv een chuckworks slice Db chassis en de lexan kap vervangen voor een sterkere omlijsting.

Al de non rvs boutjes die ik kan vervangen zijn al vervangen voor rvs .

De nu nog grijze onderdelen worden nog in de zwarte dylon gehangen en de shocks krijgen nog hoezen zodat er niet veel kleur meer in zit dan zwart.

Voorlopig moet een xl5 setje volstaan totdat ik het sneller wil hebben.

07ba.jpg

Laatst bewerkt:
Dan is het zonde van het geld;)

nee hoor , leuk gevonden maar niet mijn smaak :yes:

hahaha ach ja hobby kost geld , autos zijn ook niet mijn hoofdhobby projecten maar speedboten. Dit is meer leuk voor erbij en kost maar een fractie wat ik uitgeef aan boten.

misschien dat er nog een paar lampen opkomen en nog wat andere versiersel om het wat minder mechanisch te maken of ik maak er een madmax stijl buggy van, het kan nog alle knten op.

hahaha ach ja hobby kost geld , autos zijn ook niet mijn hoofdhobby projecten maar speedboten. Dit is meer leuk voor erbij en kost maar een fractie wat ik uitgeef aan boten.

misschien dat er nog een paar lampen opkomen en nog wat andere versiersel om het wat minder mechanisch te maken of ik maak er een madmax stijl buggy van, het kan nog alle knten op.

Met dat Madmax theme heb je dan wel weer mijn aandacht :yes:

Van de week ook een nieuwe slash roller omgebouwd (net zoals drkdglr ) naar een dune buggy dmv een chuckworks slice Db chassis en de lexan kap vervangen voor een sterkere omlijsting.

De nu nog grijze onderdelen worden nog in de zwarte dylon gehangen en de shocks krijgen nog hoezen zodat er niet veel kleur meer in zit dan zwart.

07ba.jpg

Goed gelukt man. Weer eens wat anders!

Goed gelukt man. Weer eens wat anders!

Thnx Bart, een flm front shocktower is onderweg want de traxxas variant is behoorlijk slapjes.
Vanavond alles in de dylon kleuren wat nog niet zwart is , heb ergens gezien dat de veren ook kleur opnemen in een badje wat ik dus ff ga testen.

07ba.jpg

Mooi gedaan :p

Voor wie t verschil nog wil zien na de verfbeurt, de shock zijn mee ook gekleurd evenals de veren die toch ook kleur opnamen wat mij weer scheelt zwarte te kopen .

4r9s.jpg

sorry voor dubbelpost...

Ben opzoek naar een nieuwe 2wd auto ipv. enkel een scaler.

Heb gezien dat een slash rollend chassis voor een leuke prijs te krijgen is incl. body/banden/wielen.

Heb nog een 550size 3750kv motor liggen en kan daarvoor een 120a esc bestellen.
Als servo had ik een 7,2kg/0.10 sec op het oog.
Lipo's heb ik ook nog zat (5200Mah 30C)

Is dit een beetje te doen voor in een slash 2wd?

In principe moet die setup wel werken maar denk dat het wat overkill is eigenlijk.
Een 10 turns setje ofzo met 60A esc werkt goed genoeg maar niemand belet je natuurlijk om dit erin te gooien :D Ze steken ook 1/8 motorsets in een rustler enz dus waarom niet :D

Back