Traxxas SLASH topic

denk het niet , zit ook niet zon rare kromming in de spur voor de slipper waardoor dat kan gebeuren ;) deze lijken meer op de spurs die hpi gebruikt en die zijn bij mij nooit krom geweest (ik gebruik tegenwoordig , misschien juist tegenovergesteld , traxxas 32dp haha :p)

als ik bij m'n pa was had ik het ff voor je gekeken , heb een 86t liggen van de hpi...

als je het morgen nog niet weet maar nog wel wilt weten kan ik wel ff voor je kijken ?

kimsburough maakt zo'n beetje de beste plastic spur gears EVER... Ik heb pinions versleten op die dingen (nouja de mijne zijn misschien dan wel voor de gt2 via de strc mod maar toch...)

echt als je ook maar half competent bent in het maken van een goede mesh (en met 1.6k posts neem ik aan van wel...) zullen ze je prima dienen...

Also, mijn MMP is naar castle... Hopen dat ze hem kunnen fixxeren dan kunnen we weer racen!

De Mamba Max Pro is in bestelling, dus dacht ik : Hoezo niet even de regelaar van de buggy proberen in de Slash aangezien de brushed motor toch weer naar de haantjes is.

Zo gezegd zo gedaan.. in totaal 3 uur lopen ruziën met het ding om hem goed aan het werk te krijgen. Maar hij werkt.

Meteen ook alvast even voorbereidingen en veranderingen gemaakt aan het chassis zodat de regelaar een mooi plekje heeft.

Materiaal: Goedkope Dremel met een tandjes zaagje erop.

Resultaat:
foto%2525281%252529.JPG

foto%2525282%252529.JPG

Slash is weer eens toe aan een poetsbeurtje, maar op het moment geen tijd voor gehad doordat het kloten met de regelaar zo lang duurde.

Haha komt omdat die ventilator ook voor de motor is en niet voor de regelaar.

Idd, die CC-blowers zijn voor de motor bedoelt. (zal wel voor de 4x4 SCT modellen zijn. daar zal de motor wat warmer worden als je met vertandingen gaat spelen. )
Maar zo werkt het ja ook goed. :mrgreen:

Heb je in het bakje waar de regelaar in zit nu nog gaten gemaakt dat er geen water in blijft staan?

hey is ongeveer het beste lcg chassis wat je kan krijgen momenteel... (nouja gok dat mijn doctor isotope special nog wat steviger is maar ja die weegt dan ook ~1 kilo:P

neuh, dat niet maar misschien wordt er over een tijdje wel een ultimate LCG chassis gereleased dat extreem licht is en extreem sterk (en extreem duur)

aaah die eeuwige mantra van de engineer:P

Good, cheap, fast pick any two:) (als je het goed en snel wil moet je niet verwachten dat het ook goedkoop kan, of als je het goed en cheap wil gaat het een tijd duren etc:P)

Back