Ik vind hem nog redelijk aan de grote kant, had hem kleiner verwacht. Ze hadden hem beter een 300 kunnen noemen (lekker belangrijk)
Filmpje! http://www.freakware.de/technik/Align T-Rex/T-Rex_250/JKTrex250T1.wmv JK himself! Ziet er goed uit! Mis alleen wat inverted gebeuren..
Nou, ik vind het verschil toch behoorlijk. Trouwens, als je uitgaat van de bladlengte en dat vergelijkt met een Trex450, zou ie ergens tussen een 250 en 300 uitkomen: 200/325x450 = 277
Ja, als je de canopies naast elkaar bekijkt is er idd een groot verschil. Maar om 'm zo te zien rondvliegen lijkt hij groter vind ik. Het zal afwachten zijn tot we de 2 naast elkaar kunnen zien zeker.
Ik las ergens dat de prijs inclusief motor en regelaar ongeveer 140 Engelse pond = ca. 173 euro zou worden. Canopy buiten proporties, waarom? Mooi dingetje, wellicht over een maand of 4 tijdens de volgende elfstedentocht met een echte mini cp in de huiskamer rondhoveren
sja buitenproportie... hij lijkt wat plat gedrukt mischien komt dit ook door de foto, van mij mag het canopy ruitje wel ietsje groter langs zij denk dat dat al veel veranderd . mischien dat een ruitje als op de rex 700 wat mooier smoelt maar smaken verschillen natuurlijk. het gaat natuurlijk om wat er onder de canopy zit groet, Roy
Nog een paar foto's, wanneer zou ie in de winkel liggen? Trouwens als je goed kijkt naar de eerste foto, dan kun je zien dat de vorm van de canopy niet helemaal gelijk is, ze zijn er blijkbaar zelf ook nog niet uit hoe het uiteindelijk moet worden :shock:
heel gaaf dingetje en 173 euro lijkt nog mee te vallen. ik ga nog ff een paar jaar oefenen en tegen die tijd is t wel een leuk ding om mee te vliegen. misschien koop ik m wel eerder voor op de kast, vind een trex 250 mooier als een stuk kunst van honderden euries
Waarschijnlijk slaat die 173 op een kit, dus het frame met motor en ESC, en misschien blades. Naar analogie met de laatste Align-paketten. RTF verkopen ze normaal gezien niet, de RTF-Rexjes die je her en der vindt zijn door de shops samengesteld, dus setje servo's erbij, gyro, zender en ontvanger, ... maar die komen niet van Align zelf.
ik denk dat dit de kit met de motor zal zijn. als instap heli voor 3D vliegen kun je denk ik beter een wat groter formaatje heli nemen deze is wat makkelijker te vliegen en te orienteren. groet, Roy