metal gears in de align servo's align heeft de zaakjes netjes op orde als je het mij vraagt door zo'n mooie kit met tools, servo's en gyro te leveren!
Dat is wel afhankelijk welke kit je besteld. Er zijn drie varianten alles zonder, met servo's esc en motor en de derde kit met alles. Grappig een pincet , die zullen ze er wel niet voor niks bij doen ben zeer benieuwd.
gister bij de hobbyshop verderop geweest en die heeft m pas eind van de maand naar verwachting en het meest erge is dat robbe nederland volgens de shopeigenaar alleen de kit met motor en esc levert in NL gelukkig zijn er meer servo's en gyro's te koop, al blijft het wel jammer dat je niet alles in 1 doosje kan ontvangen, wat misschien nog goedkoper is (buiten de internetadresjes gezien)
Ik wacht wel op de super combo kit.. Ooit zal die wel te leveren zijn in NL denk ik? (heb verder geen haast ermee...)
ik ga er ook nog even mee wachten en vertrouw erop dat die super combo kit wel komt. ik heb immers een hele mooie heli die heel goed vliegt en nu ik bezig ben met een andere baan is het verstandiger om even te wachten
als ik de prijs van de gyro zie neem ik de risico niet en ga ik voor meer vertrowede gyros als 401, 2100 en spartan. Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit problemen heb gehad met align elektronica maar een gyro wil ik toch zeker goed hebben. Wie weet is gp750 zeer goed, maar ik wil het niet als eerst uittesten
Ik heb die rce-600 gyro met align servo, ik heb beide vervangen. Er moeten heel wat goede berichten komen voor ik het opnieuw wil proberen.
Je leest echt ook wel goeie ervaringen met de GP-750 gyro maar echter niet in samenwerking met de Align servo, blijkbaar zijn het de servo's die niet zouden deugen. Wanneer je er een Futaba of JR staartservo bij gebruikt zou hij het dus wel goed doen. Groeten.