trex 250

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door reaction10, 17 aug 2008.

1. gixxer

gixxer Guest

metal gears in de align servo's :eek:

align heeft de zaakjes netjes op orde als je het mij vraagt door zo'n mooie kit met tools, servo's en gyro te leveren!

2. dobje

dobje

Lid geworden:
    4 okt 2006
    Dat is wel afhankelijk welke kit je besteld. Er zijn drie varianten alles zonder, met servo's esc en motor en de derde kit met alles.

Grappig een pincet , die zullen ze er wel niet voor niks bij doen ben zeer benieuwd.

3. gixxer

gixxer Guest

gister bij de hobbyshop verderop geweest en die heeft m pas eind van de maand naar verwachting en het meest erge is dat robbe nederland volgens de shopeigenaar alleen de kit met motor en esc levert in NL :(

gelukkig zijn er meer servo's en gyro's te koop, al blijft het wel jammer dat je niet alles in 1 doosje kan ontvangen, wat misschien nog goedkoper is (buiten de internetadresjes gezien)

4. Daantjo

Daantjo

Lid geworden:
    7 dec 2005
    Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antw
    Ik wacht wel op de super combo kit.. Ooit zal die wel te leveren zijn in NL denk ik? (heb verder geen haast ermee...)

5. dobje

dobje

Lid geworden:
    4 okt 2006
    Ja dat gaat niet al te lang mee duren, ook een super combo voor mij uit NL :D

6. gixxer

gixxer Guest

ik ga er ook nog even mee wachten en vertrouw erop dat die super combo kit wel komt. ik heb immers een hele mooie heli die heel goed vliegt en nu ik bezig ben met een andere baan is het verstandiger om even te wachten

7. crash1000

crash1000 Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    31 jul 2007
    als ik de prijs van de gyro zie neem ik de risico niet en ga ik voor meer vertrowede gyros als 401, 2100 en spartan. Ik moet zeggen dat ik zelf nog nooit problemen heb gehad met align elektronica maar een gyro wil ik toch zeker goed hebben. Wie weet is gp750 zeer goed, maar ik wil het niet als eerst uittesten :)

8. Vincenzo

Vincenzo

Lid geworden:
    20 jun 2007
    na het weekend weet ik het u te zeggen want ik heb het wel gewaagd
    :)

9. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ik heb die rce-600 gyro met align servo, ik heb beide vervangen. Er moeten heel wat goede berichten komen voor ik het opnieuw wil proberen.

10. bartjuuuhhh

bartjuuuhhh

Lid geworden:
    25 sep 2006
    Wij verloten een full combo op ons forum, zie onderschrift.

11. Heligio

Heligio

Lid geworden:
    5 dec 2004
    Je leest echt ook wel goeie ervaringen met de GP-750 gyro maar echter niet in samenwerking met de Align servo, blijkbaar zijn het de servo's die niet zouden deugen.
    Wanneer je er een Futaba of JR staartservo bij gebruikt zou hij het dus wel goed doen.

Groeten.

Deel Deze Pagina