trex 600 nitro helemaal zat na een uurtje

Volgens mij wordt er het een en ander verkeerd begrepen...

Ik heb het geheel net doorgelezen, volgens mij wordt er de suggestie gegeven de heli voortaan iets verder bij lichaamsdelen vandaan te houden.
Op zich is dat een suggestie waar ik me in kan vinden, aangezien Cp's aardig hard bijten als ze tegengehouden worden.

Naar mijn idee geen belediging, alleen een tip ter behoud van lijf en leden (plaats 1) en de goede naam van modelvliegers (plaats 2)

Zelf moet ik eerlijk bekennen dat ik af en toe de heli ook dicht bij laat komen...
Ik vlieg vaak in een sporthal achtige ruimte, waardoor rondjes al snel wat dicht langs mij gemaakt worden.
Maar zolang hij laag/hoog blijft, kan er weinig interessants gebeuren, toch?

Deze mening zal deze persoon ook wel hebben, neem ik aan. Deze foto is alleen wat ongelukkig gekozen:p

Wel knap gevlogen trouwens..
Ik ben daar voorlopig nog niet

Ik vlieg geregeld met Carlo en ik vind het een topgozer waar je alleen maar lol mee kan beleven. Ik vind het te waarderen dat hij de moeite neemt om zijn foto's met iedereen hier te delen, jammer dat er weer een paar bij zitten die het moeten verzieken.

Je overdrijf nu. Er wordt ten eerste niets verziekt en ten tweede zet Carlo deze foto's ook on-line om iets uit te lokken ;)

Het lijkt wel alsof sommigen dit forum alleen bezoeken om personen veilig achter hun pc-tje af te zeiken om van hun eigen frustraties af te komen o.i.d.

Aangezien je mij later bij naam noemt, trek ik mij dit even aan. Ga mijn postings eens nazoeken. Ja ik hou van discussies, maar mijn insteek is altijd iemand helpen en dat doe ik dan ook regelmatig.

Ik vind het leuke foto's en zou Carlo gewoon aanraden voorzichtig te zijn, overigens uit menselijkheid en niet puur om de naam van de hobby zogenaamd te beschermen.

Als je beter gelezen had, had je gezien dat ik met deze foto's geen enkel probleem heb. Ik reageerde op Carlo's steekje dat hij met een Trek 600 in de toekomst mogelijk hetzelfde zou gaan doen. Je opmerking dat 'jij dat uit menselijkheid' zou doen, is stekend, alsof ik 'de hobby' boven een leven stel. Je moet dingen in context lezzen, Carlo zegt zelf 'het is toch mijn hoofd'. Nou dat is het dus niet alleen

Persoonlijk vind ik o.a. Hezik geregeld een wat negatieve, arrogante en denigrerende toon hebben

Dat kan, is niet mijn bedoeling, maar ik weet dat mijn getypte teksten soms zo over kunnen komen en probeer daar wel wat aan te doen, maar het is gewoon mijn schrijfstijl.

dit soort figuren geven deze hobby ook een slecht imago en weren mensen van sommige clubs omdat ze lekker gezellig willen vliegen en niet nutteloos bekvechten.

Kom eens in Utrecht een bakkie koffie doen bij ons en ontmoet mij eens in persoon en dan zul je zien dat het tegendeel waar is. Onthou dat je op een forum de toon, intonatie en non-verbale communicatie mist. In het echte leven heb ik nog nooit echt ruzie met iemand gehad, nog nooit iemand geslagen en kan ik met iedereen goed opschieten. In het echt praat ik niet veel anders, maar dan heb je het hele plaatje compleet en kun je beter inschatten hoe en wat.

Laten we elkaar even geen mietje noemen, Carlo weet zelf prima welke foto's hij post en wat hij zegt en dat doet hij echt om een bepaald effect te behalen. Dan moet je niet gaan miepen als dat ook gebeurd.

Overigens zeg ik nergens dat Carlo onaardig is ofzo, eveneens zeg ik nergens dat ie niet zou kunnen vliegen. Als ie niet zou kunnen vliegen, had hij die foto's niet kunnen maken ;)

Iedereen (zelfs Hezik): GOED WEEKEND EN VEEL VLIEGPLEZIER!

Van hetzelfde.. en kom een keer buurten in utrecht, dan zul je zien dat je het verkeerd zag ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is er een beetje om vragen he Carlo als je dit soort foto's plaatst.
Stel dat je ontvanger plots in failsafe zou gaan zo dicht bij je en boven je, dan ben je mooi de pineut en ja dat kan ook met 2.4GHz.

Ik kan Hezik heel goed volgen eerlijk gezegd. Het is en blijft een potentieel gevaarlijke hobby voor jezelf en anderen, het uitlokken wordt over het algemeen niet gewaardeerd op geen enkel forum.

Doe ermee wat je wilt, maar ik zou je toch advizeren dit niet meer te doen. Laat liever dingen zien die echt indrukwekkend zijn (veilig gevlogen).

Niet om Carlo's vliegkunsten omlaag te halen, hetzelfde figuur 5 meter van je vandaan gevlogen vind ik even indrukwekkend, het is alleen een heel stuk veiliger. Jezelf in een risicogebied opstellen geeft echt geen toegevoegde waarde aan een inverted hover.

En dat zeg jij Lau ???

Als ik die foto's met mn eigen vliegstijl vergelijk heb ik het idee dat ik meer rekening hou met dat er iets misgaat dan dat ik ervan uitga dat er niks mis ga.

@ Carlo,

Kom je nog een keer met de MT bij de LLC vliegen? Erich weet waar het is.

he eddie ik zie dat jij ook van tereinrijden houd heb je zelf een 4x4?

Jep !!

bqs4z0na8ahmy32yn2rj.jpg

Lau , ik heb je wel s weg zien duiken voor je eigen heli toch ??

Dat van die Darwin-awards is trouwens nog niet aan de orde, Carlo heeft nog niet bewezen deze award te verdienen. Hij KAN het namelijk, en de Darwin-award is voor de NIET kunners ;)

@Eddie: Lau is een stukkie beter bezig nu, en vooral verder. De laatste boomstrike (lol, als ik het zo nalees is het eigenlijk best triest ;)) was op 2 meter hoogte en geen enkel brokstuk raakte een toeschouwer ;)

Carlo, gewoon lekker doen wat je niet laten kunt zolang je er maar niemand mee lastig valt toch? En wees eens eerlijk, beetje uitlokken is het wel he ;)

1 kleine hapering aarzeling of brekend linkje en je hoofd is kebap.

persoonlijk zou ik zoiets nooit doen.

ik ging laatst ff langs en ik zag in de verte iemand vliegen met een copterx ofzo, ik liep erheen en toen crashde hij vol! toen liep ik maar weer terug lol
ik zou wel willen weten wie dat was en waarom die zo crashde en ook welke heli het was

Back