truckpuller project*update p3*

Hallo,

Weer even bezig geweest aan de puller, gewichten bak gemaakt, uitlaten er op, en in hoogte verstelbare trekhaak. De ijzen kap kan gemakkelijk verwijderd worden door 4 schroefjes los tedraaien voor bij de accu te kunnen.
de fotos:

Uploaded with ImageShack.us

grtz

Laatst bewerkt:
Een (simpele) construcie met velcro of magneetje kan ook...
Ziet er mooier uit en je kan makkelijker bij de accu.

Een (simpele) construcie met velcro of magneetje kan ook...
Ziet er mooier uit en je kan makkelijker bij de accu.

Hallo,

In principe moet de kap er niet af om de accu te laden, er komt iets op dat je kan laden met de accu er in. Zoals mijn scania.

Groetjes Roy

Zo die staat in de lak, op de foto is de lak nog nat.CABINE moet nog herspoten worden, aangezien ik hem zondag een rijdag heb van de club en graag op de dieplader wil hebben, word die pas volgende week gespoten.
Nu nog stickers maken maar hoe :confused:

foto's:

mvg roy

Vandaag een vervelende dag gehad, eersy wou ik proberen maar die accu was leeg(eigenschuld),2de geprobeerd maar motor is te licht (teverwachten) 3de poison motor ingebouwd testen en accu is weer leeg -_-

Hallo,

Ik heb er enkele dagen geleden een carson truckpoison motor in gebouwd, vind hem nog niet sterk genoeg.
Dus een andere er in, 55t crawler motor beter?

Ik heb net even wat onderdelen besteld voor mijn puller (moet een trekker worden).
Ik heb een complete achteras besteld, een aandrijfas en wat klein spul. De puller zal aangedreven worden door een borstelloze motor die ik nog heb liggen (met lage KV, ik geloof iets van 150).

ID Description Qty STATUS
16082 Diff. Gearbox Complete (1Pc/Bag) - 30061 1 Reserved
pgdollar.png
icon_friends.gif

16133 Front Central Joint Shaft (1Pc/Bag) - A2016T 1 Reserved
pgdollar.png
icon_friends.gif

16140 Central. Diff Shaft (2Pc/Bag) - A2016T 1 Reserved
pgdollar.png
icon_friends.gif

12583 HobbyKing 4-6min Epoxy Glue 1 Reserved
pgdollar.png