(Verkocht) Sukhoi 29 33% (2m60) van KRILL

de sukhoi wordt echt gepromoot als ARF, scharnieren hoef je uiteraard niet te plaatsen, de hevels zijn erbij en schuiven zo in de daarvoor reeds voorziene slots. Alle servo lokaties zitten op zijn plaats (dus 4 vijsjes vast en klaar)
voor 4 verschillende motoren heb je een template dus wederom 4 gaten boren en klaar

alle schotjes voor benzinetank en radioapparatuur zijn ingelijmd. Alle intrekmoeren voor bevestiging motorkap, kockpit zitten op zijn plaats, ook die van het landingsgestel.

en dit aan dezelfde prijs als de katana ....

Interessant. Is er el wat bekend van hoe hij vliegt tov de andere Krill's in deze grootte, als de Katana 33% en de Velox 33%

Sam Pets heeft zowel de katana als de sukhoi. Hij heeft me eens verteld dat de sukhoi trager kan gevlogen worden dan de katana.Hij had er toen nog niet veel mee gevlogen en moest nog wat experimenteren met het CG, maar de eerste indruk was toch goed.

De sukhoi was meer dan een kilo lichter vertelde hij me ook en als je er dan nog eens bij denkt dat de sukhoi een pak meer romphoogte heeft, dan kan het al moeilijk anders dan dat hij beter vliegt dan de katana.

volgens Sam is het richtingroer zeer efficient, net zoals bij een indoor was zijn reactie.

Het zal nog wel effe duren alvorens Sam echt gaat trainen maar hij ziet het in ieder geval helemaal zitten, zijn katana zal niet veel meer bovengehaald worden.

Wat ook opvalt is dat de sukkie een pak hoger op zijn poten staat (vooraan en achter) dan de katana.

Nog een verschil met de katana, de sukkie heeft een gewone vleugelbuis, dus geen ingebouwde latten in de vleugel die naast mekaar schuiven en trillen als de positieve druk van de vleugels is.

Krill heeft prachtig werk geleverd.

F3M ambities Hans ? In België zijn er dus voor zover ik weet 3 in aanbouw en die van Sam vliegt dus al. 3 ga je terugzien om F3M wedstrijden, Ronnie heeft die ambities (nog?) niet.

ik heb de sukhoi al zien vliegen in Oostenrijk en hij vliegt echt pakken beter dan de katana! Ivo was eerst nogal tegen het concept van de gewone vleugelbuis, maar is nu toch overgestapt, ik denk dat je er vooral heel wat gewicht mee kunt besparen.

Het ARF gehalte is ook super!

F3M ambities Hans ?
Ambities is een groot woord, maar wel nieuwsgierig genoeg om van alles eens meegemaakt te willen hebben. Voorlopig heb ik mijn handen er al vol aan om stapjes vooruit in de F3A te doen, dus wat vliegen betreft is het dit jaar F3A kunstvlucht. Daarnaast wil ik dit seizoen wel een begin maken met een X kist.

He 3w_flyer
waar haal je die template van 4 verschillende motoren
die heb ik niet gezien

en ambities voor de F3M heb ik wel hoor
maar moet eerst nog wat trainen
voor dat ik zover ben

volgens Sam is het richtingroer zeer efficient, net zoals bij een indoor was zijn reactie.

Het zal nog wel effe duren alvorens Sam echt gaat trainen maar hij ziet het in ieder geval helemaal zitten, zijn katana zal niet veel meer bovengehaald worden.

Wat ook opvalt is dat de sukkie een pak hoger op zijn poten staat (vooraan en achter) dan de katana.

Nog een verschil met de katana, de sukkie heeft een gewone vleugelbuis, dus geen ingebouwde latten in de vleugel die naast mekaar schuiven en trillen als de positieve druk van de vleugels is.

Krill heeft prachtig werk geleverd.

F3M ambities Hans ? In België zijn er dus voor zover ik weet 3 in aanbouw en die van Sam vliegt dus al. 3 ga je terugzien om F3M wedstrijden, Ronnie heeft die ambities (nog?) niet.

die template (A4 papiertje) zat mee in de zak met alle kleindelen.

gewoon vooraan op de romp kleven (ronding van de romp staat erop) en gaten boren in de gaten voorzien voor DA 100

en die duitsers zijn zo dom nog niet, de 3W 110 heeft dezelfde inbouwgaten tov krukas, dus voor 3W 110 gewoon die van DA 100 gebruiken.

voor DA 85 staan ze er ook op

De motordome is toch net als de motorkap gewoon rond? is toch supersimpel het midden aftekenen en de motorgaten boren dan?

zal wel mooi carbon schot worden .
Ronny jongen je blijft me verbazen! , zal je nu eindelijk eens een toestel houden ?
Ik ken je niet anders of ( KOPEN en VERKOPEN , soms niet eens afgebouwd )
zal het terug niet dezelfde toer opgaan .

Laatst bewerkt:
Back