(Verkocht) Sukhoi 29 33% (2m60) van KRILL

jazeker,

3W 110 CS voor 685 eurokes

de 170 CS twinspark voor 1350

heeft het soms iets te maken of ik wel of niet ingelogd ben bij picasa, toen jullie ze zagen was ik ingelogd.

misschien wel, heb je je net ingelogd op picasa?? Want 5 seconden geleden zag ik de fotos niet, dus ben op picasa gaan kijken. Toen ik terug op MBF kwam deden ze het wel(misschien de fotos in mijn cache?)

daar dienen foto's toch voor of niet, ze zijn op vraag van mij gemaakt.

bertrix09_11_20090513_1013628187.jpg

nog een mooie

Laatst bewerkt door een moderator:
nou Jens, ik heb me het ook al afgevraagd. Vooral met zwaar bewolkt weer heb je eigelijk weinig aan het geel.

Zo heb ik de eerste vluchten toch al een paar keer het zicht erop kwijtgeweest.

Ik hoop dat ik eraan gewend geraak. Vooral omdat onderkant en bovenkant niet zoveel verschilt.

Hmm op de wedstrijd zag je hem toch goed. Dat probleem bij heel donker weer heb je bijna bij alle kisten. Ik heb geel altijd een goed kleur gevonden. Mijn extra was geel, mijn yak nu ook ...

Nu ja, dat zal ook een persoonlijk iets zijn. Voor mij geldt dat wit de best zichtbare basiskleur is en geel bv. fors minder, zeker op grauwe dagen. Dat is bv. ook de reden dat ik geen Donkerblauwe WindS gekozen heb, donkerblauw is op grauwe dagen ook slecht zichtbaar.

Hmm op de wedstrijd zag je hem toch goed. Dat probleem bij heel donker weer heb je bijna bij alle kisten. Ik heb geel altijd een goed kleur gevonden. Mijn extra was geel, mijn yak nu ook ...

ma gij zaagt hem toch ook een keer niet goed meer e:p ma da heeft andere reden :)

ik heb vandaag een week geleden ook de krill sukhoi opgehaald. afgelopen zondag had ik de kist ingevlogen. de kist had ik in 4 dagen gebouwd. snel te bouwen dus en goed vliegen. een superkistje is het.

gr john

ik ben blij dat je hem leuk vind.

John, wat heb je van mixers moeten instellen ?

Sukhoi 29

He John

en hoe vlieg die
en wat zijn je setup voor deze

Andre
er wordt aan gewerkt
als het een klein beetje lukt nog deze zomer klaar
er nog mensen die moeten werken hoor

Greetings Ronny

Back