vervang bevestiging gopro3 voor Phantom

Is er geen mogelijkheid om het origineel voetje bijgeleverd bij de de Phantom te vervangen door bv. één van Gopro zelf? Graag zou ik hem in zijn waterdicht jasje houden. Deze originele bijgeleverde voet van DJI lijkt me niet echt stevig...Thx :)

Lijkt me een zeer verstandige actie.

Huidige houder eraf halen.
Gopro voet eronder plakken waarbij je de binnendraad die al in de body van de Phantom zit benut om 'm extra te zekeren.
Wanneer je dat doet met een boutje met schuine rand onder de boutkop en het gat in de goprovoet soevereind dan schuif je de houder van de waterdichte behuizing er zo overheen.

Voordat je gaat plakken eerst de plek waar de voet komt ontvetten en met een fijn schuurpapiertje licht ruw maken.

Beetje moeilijke zin maar ik hoop dat je het begrijpt. :confused:

Je kunt de houder eraf halen en de bevestiging ervan laten zitten. De gopro waterdichte behuizing past zo in de bevestiging. Althans, bij mij wel.

Laatst bewerkt:
Lijkt me een zeer verstandige actie.

Huidige houder eraf halen.
Gopro voet eronder plakken waarbij je de binnendraad die al in de body van de Phantom zit benut om 'm extra te zekeren.
Wanneer je dat doet met een boutje met schuine rand onder de boutkop en het gat in de goprovoet soevereind dan schuif je de houder van de waterdichte behuizing er zo overheen.

Voordat je gaat plakken eerst de plek waar de voet komt ontvetten en met een fijn schuurpapiertje licht ruw maken.

Beetje moeilijke zin maar ik hoop dat je het begrijpt. :confused:

Heb er ondertussen een DRONEFLYER CARBON ANTIVIBRATIESYSTEEM op mijn Phantom geplaatst. Lukt het dan nog ook? THX

Wanneer ik de Gopro 3 onder mijn Phantom wil plaatsen met de behuizing en het anti vibratie plaatje is het origineel landingsgestel te laag waardoor de gopro tegen de grond komt. Is daar een oplossing voor?

http://www.kopterworx.com/DJI-Phantom/DJI-Phantom-leg-extender
Wanneer je het mooi wilt hebben.

http://www.kopterworx.com/DJI-Phantom/DJI-Phantom-leg-extender-+-double-battery-holder
Wanneer je ook met een dubbele accu wilt gaan vliegen.

Kopterworx is een uitstekende winkel en levert binnen 3 dagen.
Alleen de verzendkosten zijn erg hoog.
Misschien kun je het geheel ook ergens anders goedkoper krijgen.
Tis maar een optie wat ik aan geef.

Je kunt ook 8 alu pijpjes op de juiste lengte maken en die tussen de body en bovenzijde landingsgestel monteren.
Langere boutjes erin en klaar.

Wanneer het niet uitmaakt hoe het eruit ziet zie je ook wel dat mensen wat aan de onderkant van het landingsgestel fabriceren.
Isolatiebuis voor leidingen bv.
Daar ben ik niet zo voor omdat dat wind vangt.
En aangezien het helemaal onder het landingsgestel zit is een kleine beweging daar al een wat grotere ter hoogte van de camera.

Ik ben gegaan voor mooi.

Spijtig dat ik deze niet eerder heb gezien want ik heb ondertussen ook de dual mount battery in carbon. Heb ondertussen deze besteld:
Infinity Hobby.
Vandaag ben ik trouwens gaan vliegen met deze dual mount battery holder en mijn Phantom was heel slecht bestuurbaar. Komt dit omdat de batterijen niet mooi gecentreerd zijn of m.a.w. niet mooi uitgebalanceerd zijn? Iemand met ervaring?

Laatst bewerkt:
Back