Vintage Glider Wintertreffen - 14 FEBRUARI, ZCNOP

Discussie in 'Zweefvliegen' gestart door Coenair, 14 sep 2009.

1. Wubbe

Wubbe

Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Heb ik vorig jaar gedaan bij Aero Club Salland, onvergetelijk :D

2. VINTAGE FLYER

VINTAGE FLYER

Lid geworden:
    12 feb 2005
    is er volgenjaar in 2011 nog n vgt of dit jaar nog??? dit zou voor mij het eerste vgt worden :yes: wel vlieg ik ook op het vintage oltimer meeting in de betuwe met vintage toestellen :yes: en ook ben ik nog opzoek naar n vintage graupner cirrus of cirrus 75:yes: daar heb ik 35 jaar geleden ook nog mee gevlogen:yes: ik hoor jully al denken noooooit weg moeten doen :nooo:maar ja tijden veranderen:wink:momenteel struin ik werkelijk alles af om een! van die twee cirrusen aan te komen mag evt wat werk in zitten wel graag goede vleugels en redelijke romp opnieuw folien en romp spuiten is geen probleem:nooo: als de constuktie nog maar sterk en recht is ik hoor het wel van een van jully ik wil erg graag mee gaan doen met jully treffen:yes:

mvgr johan snijders

3. Willem P

Willem P

Lid geworden:
    21 okt 2006
    Welkom Johan, natuurlijk gaan we nog door met het organiseren van VGT bijeenkomsten.
    De laatste in Hoeven is helaas als gevolg van teveel andere bijeenkomsten niet door gegaan. Ik verwacht komende winter weer een bijeenkomst.
    Niet alleen Cirrussen zijn welkom maar natuurlijk ook andere ouder dan ca 25 jaar.
    Zo te lezen heb je vast nog wel andere zwevers die in aanmerking komen.
    De groep van vintage vliegers zijn ook vaak te vinden op sleep-bijeenkomsten zoals laats in Boxmeer. Dan hoeven zwevers geen 25 jaar oud te zijn.
    Wel een sleepkoppeling of een stuk klitteband.

Nog even geduld

4. flymax

flymax PH-SAM

Lid geworden:
    11 jan 2009
    vintage glider wintertreffen 2010/2011

@ all

Ik zie dat er weer wat belangstelling groeiende is voor een vintage winter treffen. Als jullie dat willen kan ik bij het bestuur van de Zweefvliegclub Noordoostpolder wel vragen of we de faciliteiten weer mogen gebruiken. Gezien de ervaringen van vorig jaar lijkt het mij verstandig om dan een datum in te plannen met tenminste 2 uitwijkdata. Uiteindelijk hadden we een perfecte dag, maar daar waren twee eerdere pogingen met extreem slecht weer aan vooraf gegaan.

Vergeten hoe het was? Hierbij nog een keer de link naar een van de filmpjes: HzTRaZoDvSQ[/media] - vintage glider treffen flycam versie

Max

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  5. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    jahaaaaaaa leuk! Count me in

6. VINTAGE FLYER

VINTAGE FLYER

Lid geworden:
    12 feb 2005
    vintage glider wintertreffen /is er ook n voorjaars en n zomertreffen??en mogen de vintage zwevers ook elektro zijn t lijkt me erg leuk zo,n oude graupner cirrus of n LS6 elektro te maken:yes: deze laatst genoemde heb ik een op het oog:yes: ik ben met de persoon in onderhandeling en waarschijnlijk kan ik hem overnemen nog even afwachten:wink:verder heb ik nog n bijna vliegklare graupner silentius:yes:

mvgr johan snijders

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  7. Fotor

Fotor Forum veteraan

Lid geworden:
    10 sep 2006
    Het mogen zeker ook elektro zwevers zijn, geen probleem.

Max, lijkt me leuk!

8. jacobbos

jacobbos

Lid geworden:
    13 apr 2008
    Yesss

Daar gaan we weer! Super initiatief max. We zien vanzelf de berichten hier verschijnen.

Jacob

9. VINTAGE FLYER

VINTAGE FLYER

Lid geworden:
    12 feb 2005
    dit lijkt mij n vooral gezellig evenement als ik de berichten lees:banana:eerst vd winter bouwen aan de hoplijk LS6 :D en silentius deze heeft n hulpmotertje bovenop waar ikzelf de gas van kan regelen hij ging mij altijd te hoog en met loopings draaien ging hij ooit niet uit vandaar n gasregeling dr op :D

mvgr johan snijders

10. Wubbe

Wubbe

Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Graupner ASW-22?

Ja, leuk. Ik doe ook weer mee. Afhankelijk van de datum natuurlijk.
    Is de Graupner ASW-22 eigenlijk al Vintage?

Ik sprak afgelopen weekend 2 clubleden die 2 kisten aan het klaarmaken zijn voor dit soort treffens. Het zijn geen forumleden maar ik houd ze op de hoogte.

Wellicht 2 vintage vliegers er bij (inderdaad, Pip en Wim zijn 25 jaar of ouder :rolleyes:)

11. flymax

flymax PH-SAM

Lid geworden:
    11 jan 2009
    om te voorkomen dat de aanhef van dit draadje (14 februari) een eigen leven gaat leiden open ik een nieuw draadje: Vintage Glider Wintertreffen 2010/2011

Max

Deel Deze Pagina