Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Joepiehhh,Siggy is a married man :-)
Het was duidelijk een moetje... :mrgreen: Maar ook via het MBF gefeesteliteerd, eindelijk een man. ;)

marriage_epicfail.jpg

Geinig, hier doen ze hetzelfde. Soms hoor ik dagen later dat knaller nog iets vroeg. :? Ik zit nog zelden achter mijn PC. Geclaimd door vrouwlief en haar studie. :evil:

Haha, hoor ik ook regelmatig van mijn zoontje, "PAPA!! Knaller ofzoiets zegt wat", gewoon wegdrukken knul, doe ik ook altijd :rolling:

Siggy, watmaak je me nou? Niemand uitnodigen voor bier en gewoon stiekem trouwen?

nouja, gefeliciteerd dan maar ;)

Haha, hoor ik ook regelmatig van mijn zoontje, "PAPA!! Knaller ofzoiets zegt wat", gewoon wegdrukken knul, doe ik ook altijd :rolling:

Siggy, watmaak je me nou? Niemand uitnodigen voor bier en gewoon stiekem trouwen?

nouja, gefeliciteerd dan maar ;)

Jij loopt echt achter in je grappen :D maar ook in je informatievoorziening, Siggy heeft maanden geleden al geroepen dat hij de 13e van december zou gaan trouwen :idea:

Dat niemand dat onthouden heeft is gewoon een ingecalculeerd slimmigheidje dat scheelt hem een berg geld die die momenteel wel anders kan gebruiken :rolling:

Alhoewel de woning is net opgeknapt dus dat zal wel een leuk huwelijksreisje worden :p

Alhoewel de woning is net opgeknapt dus dat zal wel een leuk huwelijksreisje worden :p

was wel gezellig dat ik daar nou net werk terwijl ze gingen trouwen :D

de woning staat er weer keurig bij, daar heeft junkie wel voor gezorgd :wink:

toen ze terug kwamen was de boel weer netjes opgeleverd met een vers bosje bloemen :D

Hoi mannen,
Namens Sil en mij bedankt voor de felicitaties.

@Junkie.

Je bent echt een TOPPER !!!!!!
Wij zijn echt heel erg blij met het resultaat.
Was heerlijk thuiskomen vanmiddag, en dat bosje bloemen viel bij Sil natuurlijk helemaal goed ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back