Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heeft net mijn mini extra kope legge wegen,hij komt net ietsje boven de kilo uit,dan zit ik toch goed met mijn 350watt?

jij hebt gewogen , ik heb 1 servo met 4 schroefjes vastgezet , ik schiet dus niet op , komt heels niets uit me :(

ik bracht daarstraks floor naar bed , maar niet floor viel in slaap , dat was ik ! :eek:

Zijn jullie klaar voor een slaapkamerfilmpje van mij en patries in HD gefilmd op de nieuwe camera?

Jammer.......we waren de gordijnen aan het ophangen in de slaapkamer en dat heb ik gefilmd ;)

Ik heeft net mijn mini extra kope legge wegen,hij komt net ietsje boven de kilo uit,dan zit ik toch goed met mijn 350watt?
Ja, voor rondvliegen gaat dat wel lukken. Een MiniMag van 900 gram en 280W gaat ook bijna vertikaal. Even met een gewone propellor proberen, anders een APC-SF 11x4,7" of 10x4,7" proberen. :yes: Of een APC-E 10x6" voor een beetje meer snelheid. :D

Oh ja, vanavond weer geen geclub, beviel me dinsdag wel. Druk weekje met de laatste mega-opdrachten voor komend jaar. 8) Iets bij een postbedrijf waar gestaakt wordt en bij de baas van Gorby. :?

Oh ja, vanavond weer geen geclub, beviel me dinsdag wel. Druk weekje met de laatste mega-opdrachten voor komend jaar. 8) Iets bij een postbedrijf waar gestaakt wordt en bij de baas van Gorby. :?

goed bezig !

ikke ook ! , kreeg vanmiddag nog goedkeuring voor een offerte van 17.500 Euries , binnenwerk dat is .

toch leuk , als je bedenkt dat veel schilders in de winter thuis zitten .

Dat beviel zeker :thumbsup: Moet je vaker doen :thumbsup:

Ja vandaar dat ze moeten bezuinigen ze hebben jou in dienst genomen :rolling:;)

Hmm.. kom ik thuis van kerstborrel van werk, zit er een meisje overstuur thuis. Schijnen kinderen geweest te zijn die met sneeuwballen / ijsballen naar de poezen gegooid hebben, die in de vensterbank (binnen) liepen.
Nadat Marleen d'r gezicht liet zijn zijn de etters nog eens sneeuwballen door de brievenbus gaan duwen en achter aan het bekogelen geweest..

Maar goed dat ik niet thuis was, denk dat ik dan wat beentjes gebroken had..

Autorijders:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Dit is niet duur volgens mij toch? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Spikkel: Goed dat je niet thuis was? Je had verdomme wel thuis moeten zijn ! Aanpakken die koters!!!

Nou ik bedoel meer, goed voor de koters dat ik niet thuis was. Denk dat ik een paar benen gebroken had...

Zo, eindelijk weer een beetje wittigheid in 0251. :banana: Dat wordt bij kantoor een sneeuwballengevecht tussen de mannen van Software en Services

ikke ook ! , kreeg vanmiddag nog goedkeuring voor een offerte van 17.500 Euries , binnenwerk dat is ..
Tjsa, in de ICT zijn dat kleine klusjes. ;) 8O

Dat beviel zeker :thumbsup: Moet je vaker doen :thumbsup:
Yep, ik doe het ook voor jou. :thumbsup:

Ja vandaar dat ze moeten bezuinigen ze hebben jou in dienst genomen :rolling:;)
Ik ben daar niet in dienst, ik melk ze uit. :? :p

Mogge sleur.. Kun jij aangeven of dat een redelijke prijs is voor een zender van 3 jaar oud? (De DX3.0 voor 75 euro).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back