Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de lader is binnen. Wat een gaaf ding man. Ik sluit nu gewoon mijn 10S pakketten aan en laad die in 1 keer op met 2c (mag niet meer met turnigy) Dus elk uur 3 a 4 keer vliegen :D

Mits de aso's op het veld het toelaten. Meestal hebben ze schijt en rennen ze snel voor je uit met hun stinkbrommer al aan.

*gaap*

/gaat in slaapmodus / :banana:

Siggy ; morgen ff vliegen op hoogtijd 2 ?
ff met de madness spelen , mits weinig wind , anders is het niet uit te houden , brrrr.

Goedemorgen allemaal.
Kerstavond zit er weer op,gezellig met mijn schoonfamilie zitten eten en praten.
Vandaag en morgen lekker thuis,toastje en een wijntje erbij :-)

Goedemorgen allemaal.
Kerstavond zit er weer op,gezellig met mijn schoonfamilie zitten eten en praten.
Vandaag en morgen lekker thuis,toastje en een wijntje erbij :-)

veel plezier , ikzelf doe niet echt mee aan die hype :wink:

maris werkt vandaag , vanavond word er lekker gekookt door mijn zus .

dus vandaag een beetje rommelen en het huis cleanen enz..

iedereen fijne dagen gewenst !

veel plezier , ikzelf doe niet echt mee aan die hype :wink:

maris werkt vandaag , vanavond word er lekker gekookt door mijn zus .

dus vandaag een beetje rommelen en het huis cleanen enz..

iedereen fijne dagen gewenst !

Hey Junkie,

Ik doe ook niet mee aan die hype, Diana werkt ook vanmiddag en vanavond :D Vanavond zelf ff wat koken voor mij en de kids en daarna maar wat 'normale' filmpjes kijken. Tegen de tijd dat Diana thuis is lig ik al op één oor denk ik ;)
Morgen lekker een relaxdagje met het gezin en als het goed is had Diana plannen gemaakt om in de middag langs Fritsie + familie te gaan :proost:

Verder allemaal fijne dagen toegewenst :yes:

Hey Junkie,

Ik doe ook niet mee aan die hype, Diana werkt ook vanmiddag en vanavond :D Vanavond zelf ff wat koken voor mij en de kids en daarna maar wat 'normale' filmpjes kijken. Tegen de tijd dat Diana thuis is lig ik al op één oor denk ik ;)
Morgen lekker een relaxdagje met het gezin en als het goed is had Diana plannen gemaakt om in de middag langs Fritsie + familie te gaan :proost:

Verder allemaal fijne dagen toegewenst :yes:

jij bent ook goed bezig dus :banana:

ik zat gisteren lekker met maris en floor in de bios 3D filmpie te kijken terwijl iedereen gestrest inkopen deed .
gelukkig heeft mijn zus dat geregeld ,anders heels vergeten , dan had het een frietje geworden ;)

ik heb niets met dezer dagen , als ik merk dat iedereen hetzelfde doet , doe ik het net ff anders , gewoon normaal dus :p

over een uurtje hebben we weer nieuwe sneeuw :p

Goedemorgen allen.. Een fijne kerst toegewenst enzo..

Moet alleen heel even wat kwijt:

Mits de aso's op het veld het toelaten. Meestal hebben ze schijt en rennen ze snel voor je uit met hun stinkbrommer al aan.

Schijt aan een helivlieger :yes:

Je vliegt je rondjes maar gewoon terwijl er ook met vliegtuigen gevlogen wordt. Anders wordt je maar lid van een club dat alleen met uiensnijders vliegt als je het niet kunt handlen dat er anderen ook vliegen willen :)

Laatst bewerkt:

Je vliegt je rondjes maar gewoon terwijl er ook met vliegtuigen gevlogen wordt. Anders wordt je maar lid van een club dat alleen met uiensnijders vliegt als je het niet kunt handlen dat er anderen ook vliegen willen :)

daar zit wat in

gewoon vliegen wanneer je vliegen wilt , met wat je ook vliegt .

Gaan we nog vliegen/rijden?

jij gaat toch gezellig in een kring zitten met je familie ?

of wil je vliegen gaan ?

moet ik snel ff wat ontvanger accu laden

daar zit wat in

gewoon vliegen wanneer je vliegen wilt , met wat je ook vliegt .

jij gaat toch gezellig in een kring zitten met je familie ?

of wil je vliegen gaan ?

moet ik snel ff wat ontvanger accu laden
Ik heb gisteravond gezellig gedaan dus siggy is klaar met de kerst.Look belde zojuist,wij zijn rond 12.00uur op het veld met de Funjets.Tot zometeen ;-)

Ik heb gisteravond gezellig gedaan dus siggy is klaar met de kerst.Look belde zojuist,wij zijn rond 12.00uur op het veld met de Funjets.Tot zometeen ;-)

oei ,wel wat vroeg , ik zit in de schoonmaak modus , en floor word om 13;00u opgehaald .

bovendien zal mijn madness niet op het veld kunnen stijgen/ landen , en zal ook mijn ovlof vast komen te staan .

ik dacht meer aan ht 2 .

verblijft in de twijfel modus .

veel plezier

Ik moet ook even wat kwijt:Je kent hem toch,daar meent ie geen fuck van aleen lekker rellen.

als ik zo de lijst namen onderaan dit draadje zie , gaan we liever modelbouwen /vliegen ,dan in de kring zitten en verplicht pootjes geven :rolleyes: :D

Sprak de meneer die zijn dure vliegers ook aan de grond houdt als diezelfde roekeloze piloten vliegen. :teacher: ;)

Ondertussen schneeuwt het hier in 0251. 8O

ga me lekker volvreten bij een ander,houdt ik dat kerst gedoe wel in ere :mad:.Zal blij zijn als het weer over is.Volgende week nog even knallen in Alkmaar als jaar afsluiting.Ps hier ook schnee

Geloof het of niet , maar hier in 0229 is de lucht strak blauw en schijnt de :zon:

* Gaat vandaag heerlijk op zijn nieuwe televee film gluren * :cool:

heb je honger maat?

Hij gaat zelfs in het uithoekje van het veld zitten met zijn spullen. En als mensen te dichtbij komen gaat er een alarm af. Er staat nog net geen schrikdraad omheen;)

Sprak de meneer die zijn dure vliegers ook aan de grond houdt als diezelfde roekeloze piloten vliegen. :teacher: ;)

Ondertussen schneeuwt het hier in 0251. 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back