Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, iedereen rijdt straks weer in die heerlijke oude bakkies, Ford Capri, Opel Manta etc

Dit is ook leuk, BYM, beetje ombouwen van jouw stoeltje ;)

Ik heb zojuist een reden bedacht om de hypotheek te verhogen :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Siggery: Zou ik a.s. zaterdag even je auto mogen bewonderen? Alsin: Even binnenin kijken. Zien of het ruim voldoende is voor een mans persoon als ik (zal haast wel, zelfs jij past erin :), zien wat de ruimte is achterin enzo.. (eventueel een ritje op de bijrijdersstoel meemaken?)

Wij zijn inmiddels aan het koekeloeren naar een nieuwe auto en de C1 komt daar oa. in voor ;)
Goedemorgen allen.

Natuurlijk mag dat Robert.Ik ben er erg happy mee,de ruimte is wat beperkt maar zelf heb ik er genoeg aan ;-)

Bij conrad een Dremelsoldeerset voor 19,95. Normaal 40 euro maar nu voor de helft. Even uitverkocht maar over een paar dagen weer te bestellen :yes:

Staat voor 40 in de lijst maar als het goed is dan krijg je hem vanaf 3 januari weer voor 19,95. Bestelnummer 824280 8A

zoo, net eventjes 3,5 uur in da volvo gezeten om een paar andere volvo's te bekijken .

maar dan vind je toch teveel dingetjes , wel zeer gaaf zo'n 940 , maar zo'n mooie die ik had met al zijn optie's zijn moeilijk te vinden , dan moet ik echt veel geduld hebben .

volgende week heb ik nog een bezichtiging , die staat nu nog een zweden .

maar er is wel iets moois gebeurd op de terugreis ... werd weer aardig verliefd op de v70 , man ,wat rijd dat zalig ,en dan die onboard geluid studio :cool:
glijd over de weg met zijn 210 pk'tjes , elk knopje werkt , onboard navigatie is ook lekker makkelijk te noemen ,ipv geklooi op de mobiel .
dus tja .. maar een 940 erbij dan , want ook op dat model en rij eigenschappen ben ik verliefd :D

zoo, net eventjes 3,5 uur in da volvo gezeten om een paar andere volvo's te bekijken .

maar dan vind je toch teveel dingetjes , wel zeer gaaf zo'n 940 , maar zo'n mooie die ik had met al zijn optie's zijn moeilijk te vinden , dan moet ik echt veel geduld hebben .

volgende week heb ik nog een bezichtiging , die staat nu nog een zweden .

maar er is wel iets moois gebeurd op de terugreis ... werd weer aardig verliefd op de v70 , man ,wat rijd dat zalig ,en dan die onboard geluid studio :cool:
glijd over de weg met zijn 210 pk'tjes , elk knopje werkt , onboard navigatie is ook lekker makkelijk te noemen ,ipv geklooi op de mobiel .
dus tja .. maar een 940 erbij dan , want ook op dat model en rij eigenschappen ben ik verliefd :D

Djeez , ik dacht dat ik besluitloos kon zijn :rolleyes: ;) :D

* Edit* ben je hier ook al eens geweest , heeft al volvo's zolang ik mij kan heugen http://www.autoservicewatergang.nl/ hij heeft een 940 staan .

Laatst bewerkt:
Djeez , ik dacht dat ik besluitloos kon zijn :rolleyes: ;) :D

* Edit* ben je hier ook al eens geweest , heeft al volvo's zolang ik mij kan heugen autoservicewatergang.nl hij heeft een 940 staan .

nee , dat is een lelijk hok ;)

die ik zoek is zeer moeilijk te vinden , die zal uit zweden moeten komen .

en dan wil ik liever het 97 model , dus nog 1 jaar te jong voor de gunstige bijtelling .
die heeft net die paar extra's zoals antenne in de achter zijruit ipv van zo'n uitschuif degen op je dak , verder hebben die een mooie geluidstudio met cd speler aan boord , cruise control
en nog een aantal vernuftigheden

maar als ik die vind koop ik hem gelijk :D

Oke , misschien een belletje naar de man ? Ik denk dat ie al meer als 30 jaar " in de volvo's zit " dus misschien weet ie wel te staan wat jij zoekt ??

Ziezo.. De vuurwerk-bom is af..

200 sterretjes in een regenpijp. Stukkie tape eromheen, vastgemaakt aan een stale drager. Ken mooi de grond in en afsteken die hap..

Vanmiddag even gevlogen met Tito. Hij heb wat gefilmd voor me. (laatste keer geweest);)

Ik heb nog niet echt een keuze kunnen maken. Die met de koelkast (incl. 75 liter benzine) onder de brug is ook zo wat, geen koelkast voor het bier meer. :( Denk er nog even over na....

Oke , misschien een belletje naar de man ? Ik denk dat ie al meer als 30 jaar " in de volvo's zit " dus misschien weet ie wel te staan wat jij zoekt ??

kobus , kijk maar even bij deze site ( 2e rij ,5e auto) , en dan de grijze 940 bekijken , bij deze 940 krijg ik warme gevoelens , deze is bijna goed , maar het kan nog beter .
zie eens hoe netjes deze eruit ziet , de half leren bekleding , het motorblok , echt heel netjes :D

Smeekens Ulvenhout

En 3e rij auto 6 die verkocht is ,is ook subliem mooi !!

knaller ; goed dat ik je filmpie ff zag , mmijn ski's kunnen er dus weer af :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back