PH-ILS
Forum veteraan
Wij zijn inmiddels aan het koekeloeren naar een nieuwe auto en de C1 komt daar oa. in voor![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wij zijn inmiddels aan het koekeloeren naar een nieuwe auto en de C1 komt daar oa. in voor![]()
Iets met je onderschrift en/in een C1
![]()
Haha, iedereen rijdt straks weer in die heerlijke oude bakkies, Ford Capri, Opel Manta etc
Dit is ook leuk, BYM, beetje ombouwen van jouw stoeltje
Goedemorgen allen.@Siggery: Zou ik a.s. zaterdag even je auto mogen bewonderen? Alsin: Even binnenin kijken. Zien of het ruim voldoende is voor een mans persoon als ik (zal haast wel, zelfs jij past erin, zien wat de ruimte is achterin enzo.. (eventueel een ritje op de bijrijdersstoel meemaken?)
Jongens, Bobby Farrell is niet meer :cry:
Uhh, wel op je beurt wachten he!Nog niet, eind februari waarschijnlijk, voor die tijd heb ik je nog wel even nodig![]()
Jaja.... :?Bij de Aldi een gassoldeer boutje voor 20 epos.
Onmisbaar voor electro boys![]()
Jaja.... :?![]()
zoo, net eventjes 3,5 uur in da volvo gezeten om een paar andere volvo's te bekijken .
maar dan vind je toch teveel dingetjes , wel zeer gaaf zo'n 940 , maar zo'n mooie die ik had met al zijn optie's zijn moeilijk te vinden , dan moet ik echt veel geduld hebben .
volgende week heb ik nog een bezichtiging , die staat nu nog een zweden .
maar er is wel iets moois gebeurd op de terugreis ... werd weer aardig verliefd op de v70 , man ,wat rijd dat zalig ,en dan die onboard geluid studio
glijd over de weg met zijn 210 pk'tjes , elk knopje werkt , onboard navigatie is ook lekker makkelijk te noemen ,ipv geklooi op de mobiel .
dus tja .. maar een 940 erbij dan , want ook op dat model en rij eigenschappen ben ik verliefd![]()
Djeez , ik dacht dat ik besluitloos kon zijn![]()
![]()
* Edit* ben je hier ook al eens geweest , heeft al volvo's zolang ik mij kan heugen autoservicewatergang.nl hij heeft een 940 staan .
Oke , misschien een belletje naar de man ? Ik denk dat ie al meer als 30 jaar " in de volvo's zit " dus misschien weet ie wel te staan wat jij zoekt ??