Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha lache!!

Veel plezier ermee man! Ik had d'r geen zin in. Heb nog genoeg spul staan. Ik had wel eerste keuze overigens. Hij wilde dat ik snel reageerde, omdat er meer gegadigden waren ;)

Overigens, die dubbeldekker, die komt uit Almere vandaan. Heeft een poos terug op MP gestaan.

Veel plezier met je bende Kris ;)

Balen he Spikkel ;)

Taal is niet je sterkste punt vanavond he? Wel even goed lezen..

Ik had de eerste optie. Die heb ik echter afgewezen. Dan is er geen reden om te balen ook.

@Kris: Oke leuk! Ben benieuwd. Binnenkort, als het veld weer wat droger:onweer: is.. maar eens samen gaan rijden?

Duik nu m'n nest in. Zojuist de Spitfire voorzien van een ontvanger en gelijk even ingeregeld op de MX12. Staat nu vliegklaar te zijn

Kris belt me net die heb straks een verassing voor ons hier op het forum.....

By the way net een mailtje gekregen van de club...

Beste leden,

heel veel succes wensen bij hun wedstrijden voor Nederlands Kampioenschappen F3P a.s. zondag.
We vinden het jammer dat onze nieuwjaarsreceptie gelijk valt met hun wedstrijd.

Zet hem op jongens, en laat zien dat ACH de beste is

Voor iets meer informatie over F3P kunt u hier klikken.

hmmm, daar ga ik toch niet heen (junkie houd niet van feestjes en of drukte )
bovendien is het dan gezinsdag

vandaag niet vliegen nie , beetje treurig weerbeeld , straks even naar een klant voor prijsopgaaf .

proef rondje in de duurste 940 van nederland afgezegd , zelfs die haalt het niet bij mijn ex 940 :-)

lekker stom van me dat ik die toen ingeruild had , als ik hem had gehouden , was hij nu bijna net zoveel waard als die v70 :rolleyes:

Goeiemorgen, zo ff indoortrainen :yes: Heerlijk vroeg uit de veren :banana:

pffff, jij liever dan ik , ik zeg , mafkees !!

maar veel plezier jullie en sterkte voor morgen

Laatst bewerkt:
Heren indoorvliegers.. Succes en Viel Spatz!

Ik ga vandaag even wat rond tuffen door het land. Even naar Veenendaal (quartel) voor wat klein materiaal. Kan ik straks aan de Tigermoth beginnen.

Koffertje kopen bij de Kwantum / Gamma of Karwei.. In iedergeval eentje die groot genoeg is voor 2x een Ultramat16 lader en een 220V. stekkerblok :)

Verder lekker lummelen.. Zonnetje breekt door zie ik, misschien straks als er weinig wind staat even de Spitfire uit proberen.. ik zie wel..

Lators! :bye:

Hier dikke regen en strakke zuidwester....

*bouwen gaat*

Hier zojuist zoonlief geholpen met kerstbomen sjouwen naar de brandweer... 20 ct. per boom, dat is toch goed verdienen :yes:
Daarna de tuin even aangeveegd 8O en nu eerst maar even een soepie eten :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Net met Bryan even zijn piepschuim Vikingschip in de houtlijm gezet. Dat werkt inderdaad echt goed. Nu gaan we even naar Alkmaar. We hebben een vergaardag.

Jammer van die harde wind. Stormt hier als een gek.
:onweer:
:onweer: :onweer: :onweer:
:onweer: :onweer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back