snoeksel
Forum veteraan
Heb nog wel spanbandenGewoon vastbinden erop en niet zeuren maar gaan![]()
Misschien weet sleurhut het ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog wel spanbandenGewoon vastbinden erop en niet zeuren maar gaan![]()
Misschien weet sleurhut het ?
Hij doet niks,heb hem ingesteld op 1800 maar kan het aantal cellen niet invoeren.Gaat zo ook de gebruiksaanwijzing maar eens rustig doorlezen.Misschien zie ik wat over het hoofd.Ultramat 15 met een balancer er tussen die ik ook bij de ultramat 14 had van graupnerVoor wat betreft het laden van LiPo's kan ik daar weinig over zeggen. Weet niet wat er ingesteld is en wat er gedaan wordt.Vertel, vertel....
Het aantal cellen hoef je niet in te voeren, dat detecteert de lader zelf. Opladen is eerst met een constante stroom totdat een spanning van 4,2V/cel (x het aantal cellen) bereikt is en dan neemt de stroom af om de spanning constant te houden. Als de stroom dan minder dan 50mA is vindt de lader dat de accu vol is.Hij doet niks,heb hem ingesteld op 1800 maar kan het aantal cellen niet invoeren.Gaat zo ook de gebruiksaanwijzing maar eens rustig doorlezen.Misschien zie ik wat over het hoofd.Ultramat 15 met een balancer er tussen die ik ook bij de ultramat 14 had van graupner
Ik zeg DOEN.Alles voor het vliegen.Kom ook niet weg. Om nu een taxi te bellen om te vliegen...
Hij zegt geen *piep* (hoe? *piep* piep niet) balancer 5plus iddHet aantal cellen hoef je niet in te voeren, dat detecteert de lader zelf. Opladen is eerst met een constante stroom totdat een spanning van 4,2V/cel (x het aantal cellen) bereikt is en dan neemt de stroom af om de spanning constant te houden. Als de stroom dan minder dan 50mA is vindt de lader dat de accu vol is.
Er is een speciale volgorde voor de balance. Als de lader klaar staat om te laden dan moet je op de balancer op het knopje drukken en dan zegt de lader *piep* (hoe? *piep* oh!). Anders wordt er niet geladen. Pas na de *piep* (hoe? *piep* oh!) begint het laadproces.Ik ga er vanuit dat je die Graupner Balancer 5 hebt.
Wat nou Spikkel,een echte zender gekocht?
Nog niet..Ik ga een DX3.0 kopen. Prima zender voor de Savage.
Nu lekker in de sneeuw raggen met de savageNog niet..Ik ga een DX3.0 kopen. Prima zender voor de Savage.
Ja dat wisten we al maar een pb op een t10cg nog niet.Nog niet..Ik ga een DX3.0 kopen. Prima zender voor de Savage.
@ Iedereen die er verstand van heeft: Ik wil media streamen tussen mijn pc en de tv, ik ben het een beetje zat om steeds dvd's te branden. Ik heb ook een externe harde schijf die je hiervoor kunt gebruiken maar het nadeel is dat er geen netwerkaansluiting op zitNu wil ik dus via het netwerk media sharen,
wie weet wat een goed apparaat is hiervoor, dat natuurlijk niet al teveel kost? Moet ook in moeders budget passen namelijk
DLNA steent enorm. Zit op mijn televee en ik kan vanaf mijn Samsung Galaxy Tab gewoon wireless streamen. 8) Er zijn ook USB adapters voor de PC zodat die ook direct kan streamen. En er staat gewoon een PC met HDMI via een ATI HD4850 videokaart. Ook leuk voor de sim op 52" in Full HD met alle details aan.![]()
Tuurlijk niet wij zijn geen junks.Iemand wezen vliegen vandaag???