Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raar, je bent te lui om naar de sportschool te gaan. Komen ze naar jou toe en is het weer niet goed? :?Wij ook wat leuks, sportclub gaat verbouwen, en de ingang komt bij ons voor de deur praktisch
Raadt eens wie er bezwaar aan gaat tekenen![]()
Ik wacht wel tot het gaat dooien.lol, look who's talkingAls je die berg ff wegschept heb je ook een flinke workout
![]()
, als het druk en gezellig is zie je hem n**it, nu was ie geheel alleen.....
Blijkt dat dat toch niet zo werkt. Moet zelf aan de bak, ook leuk natuurlijk![]()
Wij ook wat leuks, sportclub gaat verbouwen, en de ingang komt bij ons voor de deur praktisch
Raadt eens wie er bezwaar aan gaat tekenen![]()
Lekker he heb ik er net weer een berg lope legge kopen.iemand interesse in gratis nieuwe xt60 connectors? Klere dingen vind ik het![]()
Zo hey, hebben ze het op hun heupen gekregen daar in HK? :?@ Sleur het item is binnen.
Lekker he heb ik er net weer een berg lope legge kopen.
CheckZo hey, hebben ze het op hun heupen gekregen daar in HK? :?Ik heb ook een cd voor je collega liggen maar had vandaag tekort tijd om even langs te komen. Morgenochten rond 08:30 op kantoor? Kom ik even langs.
![]()
Ik vind ze toch beter solderen als die deans,en ja ze zitten redelijk vast.Alleen als je heellllllllllllllllll goed kan solderen zijn ze leuk. Maar ze zitten 9 van de 10 keer muurvast als je de accu wil loshalen.
Kom je nu mee,ben ik net over op T60Deans heb ik nu een trukkje voor. Heel makkelijk solderen.![]()