Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, de 30cm losse sneeuw was te zacht. ;)

Ik niet. Tot 02:30 bezig geweest om voor you de interwebs op kantoor weer in orde te krijgen. De firma Zuiggo Zakkelijk heeft zijn zaakjes niet op orde. Binnen 4 uur iemand aanwezig my ass. :showass: van 16:20 tot diep in de nacht bezig geweest om die eikels op locatie te krijgen. Nee, wordt morgenochtend 07:00. Nou, vanmorgen om 07:00 was er niemand behalve ikke, zelfs tot op heden niet. Telefoon van de consignatiedienst staat bij hun uit voorzorg uit, altijd vervelend als je uit je bed gebeld wordt door een klant. Sukkels...
double-finger.gif
Zo maar even de lijn per direct opzeggen vanwege wanprestaties en vandaag maar een ander glasvezeltje aan laten leggen. :yes: Zo gaat dat in ICT land, als je het in 24 uur niet regelt, regeel ik wel wat anders en hoef je niet meer terug te komen. 8)

Ik hoor het alweer.. we moeten maar snel glas gaan leveren dus :D

Heb net de Crashmato van de plank gehaald (word de sneeuw vlieger),wat ziet dat ding eruit zeg.
Degene die hem zo mishandeld heb moeten ze ook aanpakken,een schande voor de vliegsport is het.

You did it once..

IMAG0076.jpg

You did it twice..

I see you next time gadget... next time!

Zag net wel wat raars,alle folie laat los dat heb ik weer ,niemand met een calmato heeft er last van en ik weer wel bah bah.

Eh :confused: Dat is toch juist een van de vele nadelen van die folie van Kyosho.. Dat laat altijd los op den duur.. Of dat bij de nieuwe ook het geval is weet ik overigens niet..

ik moet ook af en toe de folie weer even met de strijkbout na strijken , dan is alles weer als nieuw .

zelfs mijn mustang was aan het lubberen , heeft nog nooit gevlogen .

lijkt wel of al mijn kisten daar last van hebben , ik denk dat door de warmte van de zolder het balsa krimt, en daardoor de folie gaat lubberen .

Nee, heeft niets met het hout te maken.. Eerder met de folie enzo. Kijk maar eens op een mooie, warme hete zomerdag. Als je dan je kisten met folie in de volle zon laat staan, dan gaat de folie ook lubberen..

Zo,junkie rijd weer in zijn ovlof ,raar maar waar !

Vanmiddag verwachten ze een dik pak sneeuw.. dat weet je toch wel he? :banana:

Goedemorgen mannen :D

Zojuist eventjes buiten geweest, de wind voelt echt kouwwwwwt aan :xmas:

@Gorby

Ben benieuwd hoe dat vliegt met die ski's onder de Calmato :cool:

in orde te krijgen. De firma Zuiggo Zakkelijk heeft zijn zaakjes niet op orde. Binnen 4 uur iemand aanwezig my ass. :showass:

Nowww problem!
[stomme radio reclame]

Gaat dat opzeggen zakelijk zo makkelijk?
Moeje eens als parrticulier van bijv UPC af proberen te komen..

Nowww problem!
[stomme radio reclame]

Geen probleem. Dit is een zakelijke overeenkomst met leveringsverplichtingen. Die zijn niet nagekomen en een goede reden om de overeenkomst per direct te ontbinden. :bye: :banana:

OMGWTFBBQ!!!! Misschien toch maar weer eentje aanschaffen??? 8O :? :hammer:

Alleen zie ik staan , dat het alleen voor australia customers is , als je op de international buyers link klikt krijg een blanco page :(

Mijn link was heel iets anders. Jij ging gelijk bij vliegtuigen kijken. Gevolg is dat ik weer zat van:

*moet*.... *niet*... *klikken*... *NEE!!!*... *kruisje klikken*... *pfjoew, weg venster* :thumbsup:

hehehe

Die Pitts schijnt slecht te vliegen.. De grotere variant daarintegen....

Affijn, ik was gister op zolder en zag wat een bende het daar was.. Wist toen ook heel snel het gat naar beneden weer te vinden. Had net ook het kruisje aan moeten klikken eigenlijk..

Iets met zwakte enzo.. :)

Die Pitts schijnt slecht te vliegen..
Ik ook dus zullen we nooit weten waar het aan lag. ;) Maar is dat een beoordeling van wannabe modelvliegers die het als eerste toestel gaan gebruiken of de ervaren piloten die een klein en zwaar modelletje wel in de lucht weten te houde op basis van hun vliegervaring? Ik hecht niet meer zoveel waarde aan die reviews op HK. :nooo:

Laatst bewerkt:
Sleur zou je dat nou wel doen die nep Baja. De kwaliteit van HC is niet echt super dat weet je. Voor je het weet heb je vor 500 aan HPI onderdelen besteld :hammer:

Nowww problem!
[stomme radio reclame]

Ik moet zeggen dat het bij Telfort geen enkel probleem was om op te zeggen, UPC had de overstap goed geregeld, ik krijg zelfs nu geld terug van Tiscali.

UPC trouwens ook alles goed geroggeld, echt stukken beter dan een jaar of 8 geleden :p Ik krijg zelfs mijn belkosten naar de helpdesk van UPC netjes teruggestort :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back