Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
smoggels,zo nog een dag vreten en dan hebben we dat weer gehad
:banana:

phoe , ik zat met een te volle maaginhoud , opgeblazen gevoel dat was :(
ben blij dat ik net even naar het toilet mocht :p

vanavond bij moeder eten , en die kan erg lekker koken , maar ga mij proberen in te houden !!

Komt lekker uit da mand.
Goedemorgen volgevreten kerstgabbers :-)
Gaan we nog vlieguhh?

ik wil best vliegeren , maar ik weet niet wat mijn zus en maris/floor van plan zijn ,wellicht willen ze er even gezamenlijk op uit voor een kerst wandeling of zo .

dus het kan nog alle kanten op .
ik houd u op den hoogte ,maar beloof niets ;)

*2e bakkie pleur drinken gaat *

phoe , ik zat met een te volle maaginhoud , opgeblazen gevoel dat was :(
ben blij dat ik net even naar het toilet mocht :p

vanavond bij moeder eten , en die kan erg lekker koken , maar ga mij proberen in te houden !!

ik wil best vliegeren , maar ik weet niet wat mijn zus en maris/floor van plan zijn ,wellicht willen ze er even gezamenlijk op uit voor een kerst wandeling of zo .

dus het kan nog alle kanten op .
ik houd u op den hoogte ,maar beloof niets ;)

*2e bakkie pleur drinken gaat *

Een Kerstwandeling? Wat is dat nu weer? Is dat ook weer uit usa overgevlogen ofzo ;-)
Het is wederom bladstil buiten en das zonnutjuh scheint wieder gut :-)

Pfffff.......

hangover-carl-purcell.jpg

Ik zal de batterijtjes even opladen (zo'n 5 minuten werk want ze zijn nog lekker vol), zenderaccu checken en de mietenzak even opsporen. Kijken of ik het ga redden om rond 13:00 op het veld te zijn. :morning: ;)

Pfffff.......

hangover-carl-purcell.jpg

Ik zal de batterijtjes even opladen (zo'n 5 minuten werk want ze zijn nog lekker vol), zenderaccu checken en de mietenzak even opsporen. Kijken of ik het ga redden om rond 13:00 op het veld te zijn. :morning: ;)

zo zo , gaat die lelijke aap even vliegen ? ;)

ik moet nog even toestemming vragen aan de vrouw des huizes :bday:

en ik heb ski's nodig , heb jij nog een extra set ?

en ik heb ski's nodig , heb jij nog een extra set ?
Yep, heb ik wel. 8) :yes: ;) Ik heb voor de Sleurphira niet veel ruimte nodig om te starten en te landen dus de wielen zitten er weer onder. Ik zie wel. Heb nog 3 extra ski's op voorraad (oorspronkelijk voor de Monsun die ergens in de Self Storage tussen allemaal ongebouwde dingen ondergesneeuw is). :lol:

Ik weet het antwoord al hoor :-)
Van alle drie de vragen?

Yep, heb ik wel. 8) :yes: ;) Ik heb voor de Sleurphira niet veel ruimte nodig om te starten en te landen dus de wielen zitten er weer onder. Ik zie wel. Heb nog 3 extra ski's op voorraad (oorspronkelijk voor de Monsun die ergens in de Self Storage tussen allemaal ongebouwde dingen ondergesneeuw is). :lol:

Van alle drie de vragen?

Yep.Op alle drie de vragen is het antwoord:JA! !!

Van alle drie de vragen?

kijk dit fimpie maar ff , je gaat ski's nodig hebben mits je op het veld wilt stijgen , landen gaat wel

tijdelijk vrijgegeven :D OoWSNtP5hDE[/media] - kerst fly

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back