Sleurhutje
Forum veteraan
Tis wat met zo'n net getrouwde vent... Als aY-WgJDHtgU[/media] het maar niet gaat zien. 8O :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Arme junkie vol met zijn smoeltje in das snee![]()
Tis wat met zo'n net getrouwde vent... Als [URL="[/URL] het maar niet gaat zien. 8O :rolling:
![]()
hmmm, dat gat waar mijn kopf in zat was best isolerend
precies , net zo'n pas getrouwd stel jullie![]()
Nope, zakt tot halverwege je frame/canopy (600) in de zooi weg.Sleur , Junk of Sig. Is het goed te doen met de heli op het veld denken jullie?
Deze belgen hebben witte stippen op het veld aangebracht.... Is dat niet een idee voor ons veldje? Dat gebruiken we dan als en soort grens waar de modellen achter moeten blijven.
[]
Ja wat word het nou? lijn of stippen jij weet ook niet wat je wil he.Nee, sukkel! als lijn midden op het veld ofzo. Dus bij het hek gaan staan, en dan de modellen achter de lijn houden. VEILIGHEID
Je moet het filmpje van Junkie nog een keer bekijken. Het hele veld is één grote witte stip. :rolling:Deze belgen hebben witte stippen op het veld aangebracht.... Is dat niet een idee voor ons veldje? Dat gebruiken we dan als en soort grens waar de modellen achter moeten blijven.
Sleur , Junk of Sig. Is het goed te doen met de heli op het veld denken jullie?
Oh ja, voor wie nog ski's zoekt:
Te duur (maar hebben er nog 4)
Anders hier (en hopen dat ze voor de zomer er zijn)
Deze belgen hebben witte stippen op het veld aangebracht.... Is dat niet een idee voor ons veldje? Dat gebruiken we dan als en soort grens waar de modellen achter moeten blijven.
Nee, sukkel! als lijn midden op het veld ofzo. Dus bij het hek gaan staan, en dan de modellen achter de lijn houden. VEILIGHEID
Wie van jullie weet een goed pc-winkeltje in Beverwijk e.o. Hier in Zaanstad is het een beetje triest en moet ik helemaal naar Zaandam toe... geen zin an :nooo: Ik heb een videokaart nodig![]()