5p1k3
Forum veteraan
Sleur is jouw wii omgebouwd?
Sleur kennende?

Maar goed, iligaliteit is uit den boze hier, dus we kopen allemaal netjes onze games..
*baalt ervan een PS3 te hebben, welke niet om te bouwen valt*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sleur is jouw wii omgebouwd?
Daarom een modelletje. Als die zinkt dan is het 150 eypo achteruit en klaar. Duurder zal het niet worden. :nooo:nog erger, een boot kan je vergelijken met een gat in het water waar je geld in kan blijven gooien...![]()
Ik heb het lang volgehouden de boel origineel te houden. Toegeven, de gekochte spellen geven nooit problemen. De hacky-cracky kopieën laten nog wel eens te wensen over. Als een spelletje leuk is, dan koop ik hem, maar wel na een jaar want dan zijn ze nog maar 20 à 25 eypo. 45 tot 50 eypo voor een spelletje is domweg te duur. Hetzelfde spelletje koop ik voor 0,79 tot 2,99 op de iPhone dus ergens zit iemand vreselijk veel geld op te strijken. :?Sleur kennende?
Maar goed, iligaliteit is uit den boze hier, dus we kopen allemaal netjes onze games..
*baalt ervan een PS3 te hebben, welke niet om te bouwen valt*![]()
Kobus het is ge-pmd. Thanks voor de wii en alle goodiesPatries is dolblij
![]()
Koop een boot, werk tot aan je dood :rolling:
Je bent nu net Burp, die zit ook steeds aan zijn bootje
@BYM: Mij bestempelen als de veelkoper en zelf koop je meuk, terwijl we je het nooit zien gebruiken:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Je weet ook dat die niet voor mezelf is
(ik heb er al twee, wat moet ik met een derde dat zou wel heeeel erg verzameldriftig zijn :rolling
To assume makes an ....![]()
Kijk, ik daarintegen...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
![]()
Zit weer in me hok maar ben inspiratieloos,zit maar doelloos voor me uit te staaren,moet nog veel doen voor de crashmato weer kan vliegen,maar ben niet op gang te branden.
PS:ga zaterdag maar niet.
En dan zit ik ook nog eens alleen op het forum BAH BAH.
wat een lelijke vlieger is dat zeg !
als jij er maar blij mee bent![]()