Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*naar Artis gaat, even de beste wensen doen bij de familie*
Pfff... net wakker... Heerlijk geslapen, maar wel erg lang..
@Sleurhut:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
@Junkie: Ja, het is die kleine die bij m'n vader stond. Hij is inderdaad erg klein.. maar onzin wat je zegt. Je vliegt ook met indoor toestelletjes
Maar ik snap wel wat je bedoeld, hij is wel erg klein..
@vinni: je hebt gelijk... 1 kist hou ik, 1 gaat de deur uit
Iedereen die gaat vliegen.. Veel plezier!
Ik dacht dat je de beste voor jezelf zou houden en alleen de betere zou wensen? ;-)
Fok,het is wel heel erg mooi weer en niemand die gaat modderworstelen.
@ siggy,ik sta in de moddelpoel, maar alleen.
@ siggy,ik sta in de moddelpoel, maar alleen.
@Junkie: Is inderdaad geen geld nee..
Tis wel familie hè, je weet nooit wanneer en waarvoor je ze nodig hebt.Ik dacht dat je de beste voor jezelf zou houden en alleen de betere zou wensen? ;-)
Ik dacht dat je de beste voor jezelf zou houden en alleen de betere zou wensen? ;-)
Fok,het is wel heel erg mooi weer en niemand die gaat modderworstelen.
Zo.. met pijn in m'n hart (nou nou, dat valt ook wel weer mee hahaha), zojuist de Sukhoi SU26 van Axarmodel (2.20mtr kist) verkocht.
Voor terug: Centjes en een ZG-26 voor de Pipercup.
*FPV meuk kopen gaat*
ik kan het bij jouw niet bijhouden wat er in gaat en weer verkocht word![]()
Tja, De sukhoi was een gevalletjeuppydogeyes:.. Vond het een mooi toestel, dus alles nieuw gekocht. En nu voor 1/3 van de prijs verkocht
Maar goed, wel iemand heel erg blij mee gemaakt, dat vind ik dan ook wel weer wat hebben
Straks even naar zolder, de P51 ontdoen van de 13.5 cc 4takt en op t forum te koop aanbieden maar. Komt een 8cc irvine in te staan (veel betere maat voor een 1.40mtr kistje, dan in orde maken en vliegen ermee.. Bevalt t niet, dan weer voor de verkoop![]()