Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
daarom verkoop ik geen vliegers , het levert niets meer op , of anders gezegd , ze willen er heel weinig voor geven , zo ben ik dus ook aan al mijn vliegers gekomen :banana:

doe je nog wat met dat 13.5cc blok ? ruilen tegen dat nemo geval? :D

Ik weet niet wat die nemo jou waard is.. maar zie hier de advertentie van de 13.5cc 4takt ;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoooo, lekker middagje op familiebezoek in de Artis geweest. Lekker rustig, heerlijk zonnetje en geen omkijken naar de kids want die weten de weg wel na al die jaren. Terrasje, espressootje, appelgebakje met slagroom, nog een espressootje (en dat nog een paar keer ;)). Prima vermaakt. :D

Net thuisgekomen snel nog de drie 2S 180mAH accuutjes ontdaan van de lange draden en krimpfolie, scheelt weer 2,5 gram. Laden doe ik wel tijdens de training. Alles in de auto gezet en happie buiten de deur eten en dan door naar de training. Wel aardig duf/rozig. :?

pfff , ik leef met je mee , moet er ook niet aan denken om 3x 5 minuten te vliegen en daarvoor van huis te moeten :rolleyes: ;)
Ik weet niet wat die nemo jou waard is.. maar zie hier de advertentie van de 13.5cc 4takt ;)

ja ,je zal niet eens wat verkopen :o

maar nee , ik heb genoeg 4 tact blokken , volgende blok word een grote knoeperd , maar dan voor het fictieve nieuwe veld :)

jawol , a new plane is born :banana:

de imagine is RTF , helaas dat het weekend en de vrije dagen voorbij zijn ,dus de maiden zal pas volgend weekend zijn , of vrijdagmiddag atv vliegen ,nu geheel legaal om met brandstof te vliegen :banana:

IMG_3545.jpg

IMG_3548.jpg

IMG_3550.jpg

IMG_3543.jpg

IMG_3551.jpg

ja ,je zal niet eens wat verkopen :o

maar nee , ik heb genoeg 4 tact blokken , volgende blok word een grote knoeperd , maar dan voor het fictieve nieuwe veld :)

Mwah valt wel mee hoor.. De P51 hou ik aan ;) Staat nu een .53 Irvine op.. Ontvanger er nog even inbouwen en afregelen en dan eerstvolgende keer mee naar het veld..

De Delta (Stratos achtige) ga ik zo nog even in orde maken en dan te koop aanbieden ;)

Vanmiddag lekker wat biertjes gedronken. Oliebolletje erbij, wat toastjes en andere lekkere dingen. nu zie ik er bijna net zo uit als de meeste van jullie ;)

Moet een beetje rustig aan gaan doen de komende dagen. Gelukkig volgend weekend en week daarop weer volop sporten :banana:

Nu gaar gaat wezen op de bank met een filmpje.

Nou, vanavond hebben de NK F3P vliegers weer hard getraind om de nodige caloriën weg te werken. :D Volgende week zondag de wedstrijden (ook goed gepland met ee nieuwjaarsreceptie van de club die zo goed rekening houdt met actieve leden en zo :nooo: :evil:).

Junkie, mooie RC1 figuurtjevlieger. 8) Ben benieuwd hoe die vliegt. Lijkt wel minder vleugeloppervlak dan de Sleurphira te hebben (opgezocht: 46,5 dm2).

Laatst bewerkt:

voor mijn nemo vraag ik 120 , dus krijg jij nog 5 euro van me
iedereen blij :banana:

en ook opgezocht , mijnes = 35.7 dm2 , dus die flikkerd gelijk uit de lucht :bday:

beetje gas erop houden ;)
Yep, is dus net als de Vibratorgym een beetje gang houden. De Sleurphira is wat meer richting 3D met de grotere rolroeren. Maar de Imagine gaat wel een lekker vliegertje worden. Groot genoeg om ook wat verder weg te vliegen en klein genoeg om zo de auto in te gooien zonder geklooi met de vleugels. ;)

Sleur, i need you.

Jij hebt in het doosje van de 600 wat je van mij gehad heb, nog 600 canopy mounts zitten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back