Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helaaaasschh,en nog met een lichte griep ookGoedemorgen alle beste hardwerkende mensen...
Yep, is dus net als de Vibratorgym een beetje gang houden. De Sleurphira is wat meer richting 3D met de grotere rolroeren. Maar de Imagine gaat wel een lekker vliegertje worden. Groot genoeg om ook wat verder weg te vliegen en klein genoeg om zo de auto in te gooien zonder geklooi met de vleugels.![]()
@Spik&Span
Je hebt PB![]()
Woei, en bij deze mijn 5000 ste post... op het forum..![]()
Tsjek, die gaan ten onder aan hun eigen succes en hebzucht. Die durven geen nee te verkopen. Gevolg is dat de klanten vanzelf weg blijven en je negatieve mond-op-mond-reclame krijgt.Dat soort garages faseerd zichzelf uit....
Tsjek, die gaan ten onder aan hun eigen succes en hebzucht. Die durven geen nee te verkopen. Gevolg is dat de klanten vanzelf weg blijven en je negatieve mond-op-mond-reclame krijgt.
Don't call us... We don't call you!!!Blijft me wel tegenstaan dat ikzelf net om 10 voor 5 nog een keer heb moeten bellen en toen te horen kreeg dat de auto klaar stond...
Nee en ja, ergens om 20:00 uur. Daarvoor ben ik er niet en na 20:30 weer foetsie.Sleur, heb je de castle link van Phil? S
Sleur kan ik vanavond even canopyhouders ophalen+Castle link+600 kop?