Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ga straks lekker met het vrouwtje spelen :banana:
Tsja, dat heb je één keer gedaan. Dat is nu dus een beperking geworden. Ik heb er ook twee, Phil ook twee, Burp twee, Ronald één, Kris vijf (8O da's pas een viezerik!), Snoeksel één, Kobus twee etc. Siggy is hard aan het oefenen maar durft het nog niet te zeggen. :mrgreen:

Tsja, dat heb je één keer gedaan. Dat is nu dus een beperking geworden. Ik heb er ook twee, Phil ook twee, Burp twee, Ronald één, Kris vijf (8O da's pas een viezerik!), Snoeksel één, Kobus twee etc. Siggy is hard aan het oefenen maar durft het nog niet te zeggen. :mrgreen:
Kun jij rekenen?

Zo.. P51 is klaar.. ingeregeld, afgesteld (electronisch) en klaar voor de re-maiden. Staat een 2takter op, dus asap de lucht in

De Graupner Junior (zwever) ook even uit de doos gehaald. Ziet er goed uit voor t geld ;). Ontvangertje erin en ook vliegklaar..

De Sebart Sukhoi even afstellen vanavond op de MX12..

*lekker bezig is en alles op orde aan t brengen is*

ff een vraag. Is een 450 size koffer geschikt te gebruiken als laad koffer (accu's te laden)

Laatst bewerkt:
@ Sleur & Knallin: Dan kom ik ook ff langs :rolleyes:

nou , als jullie je dan allemaal even goed glad scheren ,kom ik ook ff langs :D
je moet tenslotte alles een keer proberen :cool:

Zo.. P51 is klaar.. ingeregeld, afgesteld (electronisch) en klaar voor de re-maiden. Staat een 2takter op, dus asap de lucht in

De Graupner Junior (zwever) ook even uit de doos gehaald. Ziet er goed uit voor t geld ;). Ontvangertje erin en ook vliegklaar..

De Sebart Sukhoi even afstellen vanavond op de MX12..

*lekker bezig is en alles op orde aan t brengen is*

ik heb net even het centertje of gravity bekeken van de imagine , en hij is bijna goed , als ik een mooie bling bling alu spinner monteer is hij 100 % in balans , incl half volle tank , beetje nose heavy mag wel .

Ik ook schijt aan het gevlieg. Dus maar wat aan mijn bootje gedaan. Voordeel is dat mijn bootje op de keukentafel past. Beter dan zo'n enorm ding in je voortuin. :p ;) Het moment van romp en dek samenvoegen nadert. 8)

mm_ned2547_kiel_dek_binnen.jpg

Verder natuurlijk :offtopic: Soit....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back